Fotogalerie


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
  • Petr Čadil
  • 01/2009
  • O tuto DC-9, která je již téměř 50 let v provozu a je (02/2015) nejstarším proudovým dopravním letadlem stále létajícím na pravidelných linkách, projevilo zájem finské letecké muzeum z Helsinek. Podle zpráv z finských médií prý muzeum jedná s keňským vlastníkem o jejím odkoupení a zařazení do sbírek.V hledáčku zájmu se tento letoun ocitl pravděpodobně i pro fakt že mezi lety 1971-1983 létal u Finnairu s registrací OH-LYD.
  • 3037×
  • Míla Daniel
  • 05/2005
  • 27.05. Pharmair Corp. Letadlo c/n 45740, l/n 62 bylo vyrobeno 03.11.1966 a 16.11.1966 dodáno dopravci TWA (Trans World Airlines), reg. N1059T. Od 21.04.1980 létalo u Southwest Petrolease Inc a v září 1980 obdrželo reg. N310MJ. Dnem 29.03.1982 jej získal Golden Nugget Aviation Inc., došlo k přestavbě na VIP verzi a v červnu 1982 obdrželo reg. N711SW. Od 25.09.1991 jej jako soukromé letadlo používal Ken Mizuno (KM Aviation), reg. N911KM. Dalším uživatelem byl od 07.03.1994 do 14.02.2008 Pharmair Corporation, reg. N305PA. Od 18.02.2008 létalo u Mantuba Executive Jet, reg. ZS-MNT a posledním uživatelem se od 18.03.2013 stal East African Safari Air, reg. 5Y-SAX stále v barvách jako na snímku. 08.07.2013, kdy s ním letěl somálský prezident, začal hořet jeden z motorů a letadlo půl hodiny po vzletu nouzově přistálo zpět v Mogadišu.
  • 2804×
  • Milan Cibulka
  • 10/2009
  • Výrobní číslo 47156, dodán Continental Airlines v roce 1967 jako N8916. Dále jej používaly tyto aerolinky: Hughes Airwest, Southern Airways, Republic Airlines, Northwest Airlines a Roadway Global Air (N9357). Krátce se objevil v Mexiku u Mexicargo jako XA-TDV. V roce 1997 má opět registraci N9357 a nového majitele International Airline Support Group. Od roku 1998 se jeho vlastníkem stává společnost USA Jet Airlines, kde pozdějí dostává nynější registraci N192US.
  • 2872×
  • Míla Daniel
  • 06/1976
  • Letadlo c/n 4736, l/n 475 vykonalo první let 17.03.1969, k SASu dodáno 12.04.1969, 22.10.1990 přeregistrováno na OY-KID. Po dočasném odstavení je od 02.10.1995 pronajato k Celcius Amtec Corp. 30.09.1998 vráceno SASu a stalo se záložním letadlem (zpráva z 23.11.2000). 01.12.2000 staženo ze služby a v bílém nátěru odstaveno v Kodani. 15.03.2001 provedlo zkušební let a ve dnech 20.-21.03.2001 přelétlo do Lake City FL. Od 05.04.2001 u Amtec Corp, Miami FL s reg. N338CA a odstaveno. Od 27.09.2001 létalo u LAV-Aeropostal s reg. YV-12C. V roce 2006 vyřazeno ze služby a odstaveno (možná již rozebráno v Caracasu-Simon Bolívar Int´l Airport-CCS).
  • 3032×

Celkem 30 záznamů


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace