Photo Detail

XL410


Plane type: XL410
Airport: Prague - Kbely (LKKB)
Airline: Preserved
Registration: no reg.
Author: Milan Halíř
Date taken: 2016-10-27
Number of ratings: 0×
Number of views: 2711×

Description:

Ex OK-176




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



. - unsigned guest (...179.150...)
2016-11-03 12:09

Podle Jana Krumbacha ("Půlstoletí letecké výroby v Kunovicích", str. 81) a dalších, byl podvozek přepracován do nynější podoby kvůli zlepšení stability při přistání se silným bočním větrem - "větší rozchod kol, zmenšená světlost nad povrchem". Takže VlastoSF, nicht že tlumič příd'áku je prázdný.

Zdeněk Kvaš - unsigned guest (...48.51...)
2016-11-01 18:21
Pro pana Asterixe

Zastavte se v Muzeu ve Kbelích a popovídejte si s lidmi (je jich hodně málo), kteří se tam starají o letadla. Jak vystavená, tak v depozitu. Možná rádi uvítají Vaše podnětné návrhy. A možná i Vy získáte jiný úhel pohledu na letadla vystavená, či "uložená" mimo hangáry. Kritizovat dokáže každý, ale sehnat dostatek oběživa na úpravy a opravy exponátů pro výstavní účely je věc jiná. A jestli to nevíte, tak Muzeum patří AČR.

carlcox - unsigned guest (...224.160...)
2016-11-01 11:42

napada me jeste k tomu sezeni "s ocasem nahoru" jestli vono to nebude taky kvuli tomu, ze jsou odstrojeny motry, ktery taky neco vazi a stlacujou tlumice.... pokud by to tak bylo normalne, tak by asi u prototypu musel byt jinak tvarovany profil kridla, pac uhel nabehu bude asi o neco jiny, nez kdyz bude sedet "s ocasem dolu". ale treba je to uplne jinak a nekdo znaly problematiky moji uvahu oznaci za blbost :-)

Asterix - unsigned guest (...48.12...)
2016-10-31 19:38

Někdy si říkám, co by si pracovníci kbelského muzea počali, kdyby neexistovala zámková dlažba.

VlastaSF (...233.253...)
2016-10-31 17:02
✈️

....nejspíš to bude tím, že tlumič príd'áku je prázdny :-)

. - unsigned guest (...179.150...)
2016-10-31 14:13

. . . na druhý (a třetí) pohled, je taky zajímavé jak s tím originálním podvozkem tento prototyp sedí na zemi "s ocasem nahoru", zatímco sériové letadla s novým podvozkem sedí "s ocasem dolů". Hmmm, wondruju proč asi . . .

. - unsigned guest (...179.150...)
2016-10-31 14:05

Tak toto je velice zajímavá fotka už jenom proto že to je jeden z prototypů L-410.

Ale už z prvního pohledu to rozhodně není "preserved", čili "prezervované", ba právě naopak je to až ostudně zchátralé a zanedbané. Být to v Américe tak by to bylo opravené a vypulírované tak jak si to zaslouží každé historické letadlo.

7 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details