Photo Detail

Saab 39C Gripen


Author: Milan Roudný
Date taken: 06/2009
Number of ratings: 4×
Number of views: 5553×

Description:

Patrol flight over Lithuania




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Zdenek Kvaš - unsigned guest (...48.51...)
2016-03-26 19:15

Opravdu povedené foto. Díky. Pracoval jsem na letišti v Palanze, a proto tak trošku závidím pilotům ten úžasný výhled na tamní přírodu na pobřeží. Krásný to kraj.

Milan - unsigned guest (...236.192...)
2010-08-31 18:35

To lik:
Děkuji za chválu a k Vašemu dotrazu:
Těm předešlím bylo 30 let a končil jim technický život, po kterém se musí vyřadit z provozu, nákup nových letounů bylo nutností. A kdo namítá, že belgické olétané F 16 by udělali lepší službu, tak by jsme si moc nepomohli, to byla letadla původně A přestavené na MLU a 20let staré. bez náhradních dílů, které by bylo nutno dokupovat zvláště. V tech 20 mil. je pronájem zajištěni provozu a dodávka veškerých náhradních dílů.

lik - unsigned guest (...42.161...)
2010-08-27 11:08

2 Milan:
Krásná fotka krásného letadla. Velká gratulace.
Malá poznámka k vaší malé poznámce. Proč je k vámi uváděné pomoci letounu v tísni potřeba letaka za 20miliard. V čem k vizuelnímu prověření nestačily předešlé nadzvukové stroje?

Milan - unsigned guest (...236.192...)
2010-08-08 13:48

jen taková mala poznámka k ALCE a k tomu, že by nám stačila... nezapomínejte pánove, že Gripeny tu neslouží jen k sestřelení nepřítele, narušitele, či teroristy...je to převážně k pomoci letounu v tísni. Nejprve se letoun ve vzduchu musí identifikovat a prověřit vizuálně... každý asi ví jaká je cestovní rychlost třeba 737čky ve výšce 12km... dokážete si představit, jak by jí podvěšená ALCA chtěla dohnat, když její maximálka se udává zhruba 830km/h? to bude ale bez podvěsu....
O politice se nehodlám bavit :o)

dominik - unsigned guest (...203.143...)
2010-08-03 18:45

S tím, jak si vedeme finančně nemá počet stíhaček moc co společného. Kdyby tam nahoře nekradli a netunelovali tak můžeme mít 50 gripenů (obrazně). Stíhací letectvo jsme měli vždy a nebyl s tím problém.
P.S. Nemám rád řeči o politice, ale toto je pravda.

arteye - unsigned guest (...103.72...)
2010-08-03 09:38

já souhlasím s Markem...jít při omezených financích cestou praktičnosti a užitečnosti. Těch pár Gripenů nic neřeší, jen je to kasička na image, pár šíbrů, nebo politiků se nakapsuje, a pár pilotů si hezky polítá. Na policajta ve vzduchu by stačily ty vybavené 159, a vrtulníky jsou nyní užitečnější a potřebnější

Marek - unsigned guest (...102.24...)
2010-08-02 21:51

No, já jsem zastáncem pro naší zadluženou zemičku pro mě nejoblíbenější Alcou a vrtulovou 410, a než Cssu bych u nás radši nové mixéry pro záchranáře. Ale to jen tak na okraj do diskuse, stejně mě tady sežerete :)) Fotka Gripa prostě úchvatná.

Milan Ch. - unsigned guest (...196.213...)
2010-08-02 17:54

Foto nádherá!!Pánové,rozdíly v nadzvukových stíhačkách takzvané 4,5 generace, jsou minimální!Eurofighter,Rafale,Gripen všechny mají nejmodernější avioniku,zbraňové systémy i špičkové letové vlastnosti.Rozdíl je pouze v ekonomice,cena,provoz!Amíci už začali pátou generaci F-22 a F-35 a jednou se k tomu možná dopracují i Rusové se svým Suchojem T-50.

AdaAirlines - unsigned guest (...1.100...)
2010-08-02 17:33

OK tady prudi kolega. Jdu jinam :-D

Petr Popelář (...84.36...)
2010-08-02 16:33

Dan:Samozřejmě, jinak to ani nejde:-D

33 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details