Photo Detail

unknown


Plane type: unknown
Airport: London - Heathrow (LHR/EGLL)
Airline: Not specified
Registration: Unknown
Author: Petr Kubečka
Date taken: 06/2010
Number of ratings: 0×
Number of views: 6301×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



KAL (...181.43...)
2010-11-09 18:32

Koukam kolik je tu zase ,,expertu,, .:-)) Jestli tohle ctou zamestnanci letiste Praha tak z Vas musej mit peknou pr***.

To Ouha - ,,3 měsíce zavřená dráha aniž by se na ní cokoliv fyzicky dělo ;-) ,,
Muzes mi rict jak si prisel na takovou neskutecnou kravinu??

Jinak s tou 22dvojkou ses taky hodne mimo. Jak asi dobre vis tak nejakou dobu uz se 22dvacitka vyuziva i ke stani letadel, takze tezko na ni bude moct neko pristavat.

To MC - Kdybych nevedel, ze delas na letisti tak bych si po tech vetach co si tu pronesl myslel, ze si snad videl PRG jen v televizi.
Viz. tvoje veta - ,,Kdyby se efektivněji využívala 13/31 tak se žádná třetí dráha stavět nemusí,,
Az budes mit nekdy cas tak se zeptej lidi, kteri se tim o cem tu tak blbe placas zivi desitky let a vysvetli ti proc neni mozne drahu 13/31 vice vyuzivat. A to je taky jeden z hlavnich duvodu proc se stavba pararelni drahy uz tak dlouho planuje.
A jak tu nekdo mluvil o krachujicim narodnim dopravci tak to je bohuzel svata pravda. Ocividne pane M.C. nemate vubec tuseni kolik penez stalo Letiste Praha, aby tuhle spolecnost udrzelo nad vodou. Je jasne, ze hlavnim duvodem je ten, ze na teto spolecnosti je letiste velmi zavisle, ale to nic nemeni na tom, ze v CSA to dotahli do takovyho srabu, ze to ted odnesou i lide, kteri s tim nemaji nic spolecneho. To jen reakce na vasi naivni otazku ve smyslu co ma krachujici narodni dopravce spolecneho s Letistem Praha a jeho dalsim rozvojem.

Ouha (...116.126...)
2010-08-17 12:25

Btw. uznávám že můj minulý příspěvek byl o klidu, a ten současný je o špičce okolo poledne a trochu si protiřečí :-) Ale to nic nemění na tom že kombinace drah 06/24 a 13/31 je pro LKPR dle mého názoru postačující. Popř. otevřít 22 na odlety turbopropů(teoreticky i přílety po ILS 24 s následným přistáním na 22???) aby v Řepích tolik neřvali. Prostě si myslím že 24L není jediný řešení...

Ouha (...116.126...)
2010-08-17 12:09

Tak jestli je polovina letiště zavřená kvůli stavbě tak to LKPR vede, 3 měsíce zavřená dráha aniž by se na ní cokoliv fyzicky dělo ;-) Pak holt stojej 4 turbovruláky na vyčkávacím Bravu, 3 jety na Alfa a z Brna se na dráhu 24 vektoruje headingem 110 ... Možná chtěj ukázat že tu paralelku fakt potřebujou.

pku - unsigned guest (...203.134...)
2010-07-20 22:39

To Ouha: Nikdo netvrdí že jsou na maximech a že mají všechny sloty vyprodané ale jestliže se chtějí rozvíjet jako že chtějí tak je paralérka nezbytná a tak to prostě je.
Každé správné letiště které se má rozvíjet se pozná podle toho že je to z poloviny stavba a když to tak není tak je něco špatně.

Ouha (...102.60...)
2010-07-16 12:24

naprostej souhlas s romulem i s M.C. krom ranní a odpolední špičky je na Ruzyni mrtvo, letěl jsem nedávno sobotu v 7 večer a pak ve středu v 6 a oba dny byli jsme jediné pohybující se letadlo, tak ať mi nikdo neřiká že nejsou rezervy a sloty jsou úplně vyprodaný... btw, zajímalo by mě proč je teď zavřená 13/31? jinak vítr ze směrů 280-360 fouká poměrně často, dle mého soudu.

pku - unsigned guest (...177.61...)
2010-07-15 01:34

Dráha 06R/24L je pro rozvoj LKPR nezbytně nutná a do doby kdy nebude hotová se provoz nezvýší protože prostě není zvyšovat kam.Ano uznávám že zde ještě rezervy jsou ale provoz na 100% zátěž není to co by mělo být na každodením pořádku už jen kuli bezpečnosti.Sloty na LKPR jsou prakticky vyprodané a další budou až po dokončení paralérní RWY.
Toť vše co jsem chtěl a ještě poznámka: Kdo si myslí že se z LKVO stane v nejbližší době druhé Pražské letiště konkurenceschopné LKPRtak je buď úplnej blázen a nebo naprosto naivní.

To Radek.B: Díky že se fotka líbí.:-)

petrs - unsigned guest (...100.216...)
2010-07-15 00:01

13/31 je víceméně "záložní", bo jednak řvou Řepy , Stodůlky a spol., bo tam fouká zpravidla 300 dní v roce od západu a tudíž když to jen trochu funí je 13/31 prakticky nepoužitelná ...
Je samozřejmě na diskuzi, zda-li Ruzyň nutně potřebuje 06/24L i R ale na druhé straně, pořád lepší lkdyž letiště své nemalé své zisky investuje do nové dráhy než aby je tupě odevzdalo do bezedného státního rozpočtu ... :-o

Dan (...195.175...)
2010-07-14 22:20

Mango: No snad takovy provoz v Praze neni ze by se letadla do vzduchu i v teto situaci nevesla ?

Radek Blaszczyk (...179.220...)
2010-07-14 22:13

btw pěkná fotka autore :)

Radek Blaszczyk (...179.220...)
2010-07-14 22:12

mango: =o tak to mě eště nenapadlo .. ale taky by mě to zajmalo :)

22 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details