Photo Detail

L159A


Plane type: L159A
Airport: Off airport
Airline: Czech Air Force (CEF)
Registration: 6057
Author: Jan Kouba
Date taken: 04/2008
Number of ratings: 4×
Number of views: 12634×

Description:

Flying Rhino 2008 join flight

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Tom - unsigned guest (...201.62...)
2011-10-09 11:41

Tornado

Jan Pospíšil (...220.225...)
2010-05-29 22:35

mohu dotaz?? co je to první letadlo???

okpeino - unsigned guest (...113.117...)
2009-11-19 01:40

bez tak jsou československá letadla nej ... :-) od delfínku počínaje ... ale 39 je nejhezčí :-)

PM - unsigned guest (...70.2...)
2009-01-27 01:21

Peter: Protože se s válkou nepočítalo. V míru je to fuk.

JamesS - unsigned guest (...176.90...)
2008-10-10 14:02

Zřejmě pro to,že čim hladší je povrch,tim menší tření... Takže tam je 1:0 lesklá:matná

Peter - unsigned guest
2008-05-13 21:14

este, alcu by bolo vidiet ovela viac v dialke na pozadi reliefu pretoze by svietila aspon na vacsine slovenskeho uzemia urcite. Jediny deficit v kamuflazi slovenskej L-39 je jej odlesk. Tak boli striekane od vyroby neviem sam preco.

Peter - unsigned guest
2008-05-13 21:11

Tomik tato slovenska L-39 ma vynikajucu kamuflaz v slovenskych podmienkach. Relief slovenska je rozdielny ako relief ceska, farby zastupuju percentualne rozmiestnenie lesov, luk. A dalsia vec je pozerat sa na takuto kamuflaz z dialky v prirodzenom opare na pozadi s lesmi, lukami a ine z 50 metrov.

Jantar - unsigned guest
2008-05-10 00:48

Tak to jsem se rozesmal, dnes neni WWII aby si tu nekdo hral na kamuflaz nebo si snad myslite, ze rizena strela nasi alku prehlidne :)) Ta seda je pekny hnus, neda se na to divat a pri display uz vubec ne, zlata 159B.
Jinac fotka moc nic, na ty moznosti co ma pana Kouba. Bud sem dava jen ty prumerny nebo by to znamenalo, ze u foceni nepremysli, pac je to silene tuctove a prepalene.

dědek - unsigned guest
2008-05-07 17:57

ten vocas je zahulenej od reversu

Bery - unsigned guest
2008-05-02 19:53

V přízemních výškách si to c/s z L-39ZAM splní své. To co je bohužel nejvíce demaskující je lesklý lak. Ta 4707 je myslím dva roky po nástřiku během GO v LOTN.

16 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details