Photo Detail

A320-214


Author: Petr Popelář
Date taken: 04/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 3776×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Vojta - unsigned guest
2008-06-05 14:41

Dovolím si souhlasit s PM. Shodit nehodu na posádku je vždycky to nejjednodušší, ale když se podívám, s čím se dřív lítalo, tak nezbývá než smeknout před nima klobouk. To nebylo jako dneska, že se nacvakaá trať do FMC a spoustu věcí udělá automatika...všechno se dělalo růčo a lidi, co to dělali, byli machři v oboru.

Lukáš Janecký - unsigned guest
2008-06-05 09:05

Ahoj Pepo je to super fotka. Fakt moc dobrý. Lukáš z Rakovníka

PM - unsigned guest
2008-06-03 01:04

pepa: Tak to je nářez, pepo! Je vidět, že všemu rozumíte, nejlépe neumění pilotů ČSA v nedávné minulosti. Studujte, porovnávejte, přemýšlejte, to je jediné co vám mohu doporučit. Katastrofy letadel ČSA proběhly za často neznámých, dones nevyjasněných okolností, hodit vinu na posádku bývá vždy to nejjednodušší. Podívejte se, jak Češi jezdí, jen toto léto zase vyvraždí dvě školní třídy dětí. Nejmodernějšími auty a motocykly.
Vidíte věci zjednodušeně. Obchodní oddělení musí pro každou nově otevřenou linku mít důvod, ale tím je jenom dostatek dobře platících cestujích. Letadla létala vždy a létají i dnes linky na samé hranici doletu a navigační a radiotelefonní spojení před pětatřiceti lety nemůžete srovnávat s dnešním vybavením letadel a letišť. Počasí není vždy tak příznivé jak bychom rádi, viz. taneček v Hamburku.
B707 byla pohledná mašina, ale také jankovitá potvora. Kvůli katastrofě Sabeny v Bruselu bylo v Praze v roce 1961 zrušeno Mistrovství světa v krasobruslení. Zahynuly výpravy Kanady a USA.
Necítím potřebu probírat se ze sna. Všichni těžíme, bez ohledu na politické kotrmelce našich dějin, z práce a vědění našich předků, jenom nám kdosi vzal to vědomí, úctu a pokoru. Nové barvy jsou dobré, konečně zmizela azbuka z nápisu ČS a cosi jako L.
THUNDERMAN: V Závodech V.I.Lenina - Škoda Plzeň jsem se vyučil, takže vím, že "do světa" mířily výrobky s indiánem a "na Východ" s hvězdou v mezikruží. Kdo ví, co čeká vaši generaci. Blízkovýchodní války, Kosovo? Není vám co závidět.
FOTKA je pěkná a z hlediska PR přímo klenot!

Mila - unsigned guest
2008-06-01 20:43

Je to určitě věc názoru. Mě se nové barevné sladění líbí, stejně tak i staré. Co mi ale na novém vadí je to, že použili 3 různé fonty, což se podle mě fakt nehodí. A z hlediska zmiňované reklamy, nápis ČSA v trsátku přes okna není k přečtení a z dálky rozhodně neupoutá tak, jako starý nápis ČSA...

dědek - unsigned guest
2008-05-31 23:49

no..mě osobně přijdou ty starý livery hezčí..takoví klasický..nevim jak to přesně napsat..noví se mi líběj taky,ale kdybch si měl vybrat,tak zůstanu u starejch..a co se mi moc nelíbí na novim,že chybí modrá..ušmudlanej nápis czech airlines,co je sotva vidět,to mi fakt nestačí..na starym livery je dost dobře vyvážený kontrast..nevim..je to můj názor..:-)

Pepa - unsigned guest
2008-05-31 19:50

Karle, znovu, v čem spočívá ta pošlapávaná tradice ČSA, kterou chcete udržovat? Letecké katastrofy, vesměs zaviněné piloty, zastaralá flotilá, omezená síť linek s letovým řádem jak noty na buben?

Karel - unsigned guest
2008-05-31 19:03

to Vojta:
OK
:-)

krls - unsigned guest
2008-05-31 18:02

zajimave, kolik nater vzbudi emoci... :)

to karel: museji chcit vydelat co nejvice, aby se mohly kupovat novy letadla, budovat zazemi pro cestujici... jinak proste neprezijou.

ze by si jich nekdo vazil vic kvuli stejnym barvam??? no nevim... letecky spolecnosti soudim - a verim, ze nejsem sam - podle urovne sluzeb, ne podle nateru.

co znamena vypadat jako lowcost??? to jsou prece nesmysly... livery je vec designu. a ten se meni. moderni vzhed je dulezity... je dobre, kdyz jsou urcite prvky, ktere zustavaji, ale to je tak vse.

Vojta - unsigned guest
2008-05-31 17:40

to Karel: Mrkni třeba na Turkish airlines....přijde mi to dost podobné jako ČSA (prosím nebrat doslova, mají ve znaku cosi asi ve tvaru ptáka, zatímco ČSA mají trsátko) a chtějí být mezi pěti nejlepší aerolinkami světa...já bych to tak jednotvárně zase neviděl (livery není vše)....je fakt že easyJet má oranžové motory a ČSA červené, ale pořád myslím, že ČSA jsou co se týče klientely i služeb úplně někde jinde než easyJet, který mi s prominutím občas přijde jako dobytčák. ČSA jdou trochu směrem lowcostů, ale myslím, že pořád si zachovávají svůj "tradiční" ráz a myslím, že se nemají za co stydět, alespoň co se týká služeb cestujících nebo třeba i údržby, se kterou jsem taky přišel trochu do styku a vím, o čem mluvím. Je fakt, že mohli použít víc luxusnější vzhled, ale zase v jednoduchosti je krása a navíc, tohle je vlastně docela úsporné...přijde od leasingové firmy letadlo, které je celé nabílo, no tak se dopředu na každou stranu udělá červené trsátko, na ocas taky, napíše se CSA a je to.:-) Co by měli říkat třeba u Sterlingu, kde to všechno musí stříkat načerveno.:-))

Karel - unsigned guest
2008-05-31 17:21

k Pepovi:
A nyní jsme zase pro změnu vychovávaní kapitalismem. Zase propaganda, zase hnus, jen v jiném kabátě. A tak je nám předkládáno, že nejlepší je ten, kdo má nejvíce majetku, kdo přepraví nejvíce lidí, kdo vydělá nejvíc peněz. Tradice, a jiné hodnoty jsou pošlapávány ve jménu nekončícího ekonomického růstu.

Ano 99,9% neslyšelo o ČSA, stejně tak 99,9% nikdy neslyšelo o Easy Jet a to dokonce ani navzdory tomu, že mají lepší čísla! Nicméně to 0,01% kteří o ČSA slyšeli, by si jich možná více vážili. Ale koho tohle dnes zajímá? Jsem zapomněl, dnes se považují jiné hodnoty.

Dobrá Letadla ČSA teď vypadjí jako lowcost, ale to nikomu přece nevadí, že ne?. Hlavně že vypadají moderně, dravě a třeba jim to pomůže zvýšit zisky. A když ne tak to zase přemalujeme. Nazeleno, to je ekologická barva, kdo dnes není ekologický je nemoderní.

26 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details