Photo Detail

IL86


Author: Petr Beran
Date taken: 08/2007
Number of ratings: 7×
Number of views: 34125×

Description:

Evening departure heavy IL86 to Novosibirsk...




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



citron6 - unsigned guest (...71.177...)
2011-01-28 15:45

no to je ůroveň.....

Karda lbc - unsigned guest (...179.156...)
2010-06-07 12:30

ted jsem si vsimnul preklepu... konci...

Kuba - unsigned guest (...193.52...)
2009-12-27 13:12

no nevim teda , všichní tu povídáte jak je dobrej pilot a takový nesmysly ... podle mě je to hazard a nejde o nic jinýho než o bezohlednost ve snaze vydělat... tady se každá chyba trestá

Karda LBC - unsigned guest (...179.156...)
2009-11-22 17:26

tak poloha klapek jen nasvedcuje tomu, ze jsou skutecne pretizeni a jim na koncy rwy zaclo tect do bot... a pristavat pod takovymhle uhlem??? asi jen sotva... verim ze to neni fotomontaz...

Josef - unsigned guest (...29.16...)
2009-11-06 20:57

Kdyby náhodou ještě někdo nevěřil...
h ttp://www.youtube.com/watch?v=9oFXf5a3mlY

HOnza - unsigned guest (...244.81...)
2009-10-06 21:32

poloha klapek dokazuje, že je to přistání jo? :D by mě zajímalo, jestli dotyčnej někdy viděl plný klapky na ILu a jestli někdy startoval na krátný dráze s letadlem těžkým jako kráva :D

majkl - unsigned guest (...78.84...)
2009-10-02 00:21

Kdyby letadlo přistávalo, bylo by to slušně statečný podrovnání..

Bubo - unsigned guest (...179.22...)
2009-02-11 21:42

IL 86 start povolen ! Jen se pro boha odlepte ! Dost dobrá fotka, dost dobrý pilot ( a asi i celá posádka ), pevné nervy a víra, že to v čem sedíte naučíte hodně rychle létat.
Takhle z boku to vypadá dost šíleně, ale co takhle pohled z kokpitu ?
Dráha rychle končí, rychlost pomalu leze nahoru, příďák se líně a neochotně zvedá. Po pár nekonečných vteřinách odskočí i zadek. Lehce přitáhnout, aby se nepropad a po prde.. nespadl zpátky na zem. Uf dneska se to povedlo. A zítra ????
Nějak ty Ruské piloty nechápu i obdivuju. A kdo si myslí, že je to fotomontáž, tak vřele doporučuji přečíst si nějakou literaturu o Rusku a lidech v něm. NÉ o politice, ale o lidech. Pak ten či onen pochopí, že to co nejde a co nedokáže ani stroj, dokáže jen Rus. Rus by to zved i na tři motory, ale to by i on pak řekl: " Ale bylo to o fous".
Nejsem zastáncem CCCP, ale piloty mají dobrý, na to s čím denně létají.
A pro MIKY-ho: Bolest ušních bubínků přijde hned po průletu, ( možná ) ale nikdy né před průletem. A praskání ušních bubínků ? Nevím, ale i mé dvě dcery 7 a 5 let umějí tzv vyrovnávat tlak v uších. (Pootevřená pusa a nucené zívnutí, nebo povysunutí spodní čelisti a nebo prsty zacpat nos a fouknout do něj. Někdy to zkuste, když to pomůže potápěčům a mým dcerám i při startu/přistání, pomůže to i Vám.

russ - unsigned guest (...10.38...)
2008-12-12 20:10

slava russkim pilotam

fanda - unsigned guest
2008-04-16 14:13

K poslednímu mému příspěvku: na www.seznam.cz - Mapy - zadejte Tivat, Crna Gora, maximálně co server dovolí si přibližte, zadejte fotomapu a uvidíte v jakém horském terénu terénu letiště v Tivatu se nachází; letiště leží 1m nad mořem, přistává a startuje se zprava zezdola a hned se točí doleva nad záliv a nad Hercegnovi nad volné moře. Serpentiny silnice vpravo od letiště jsou z Lovčenu - kopec cca 2000m.n.m. Kopce kolem Boky Kotorské jsou cca 1.500m, kopec na poloostrově vlevo od letiště má cca 300m, takže plnývýkon vždy. V archívu na předchozích stránkách jsou fotky z této silnice, létadla IL86 a B737 jsou již ve větší výšce, asi byla míň naložená, i když fakt je, že čtyřmotorák IL86 je níž než dvoumotorák B737; také je možné, že IL86 na této fotce má menší výkon před generálkou anebo je fakt narvanej matriálem. Zdravím Fanda

66 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details