Poslední přírůstek dodán 5.4.2024. Swiss zařazuje průběžně do své flotily Airbusy řady 320neo, obvykle jeden letoun za půl roku. Nové Airbusy zůstávají kvůli potížím motorů Pratt & Whitney často uzemněny. Obvykle jsou 3-4 mimo provoz. Proto se odkládá vyřazení 11 letitých A320-200, převzatých s jedinou výjimkou od Swissairu.
Další ze 4 Airbusů 330-300 Brussels Airlines, pocházející z inventáře Singapore Airlines. Byl dodán v červnu 2010. Převzat Brussels Airlines v srpnu 2019.
Dodán ČSA v dubnu 2007, vyřazen a rozebrán v roce 2020. Do Bruselu už s ČSA sice nepoletíte, ale za to na internetu najdete nabídky přívěsků vyrobených z plechů tohoto letounu v různých barvách za méně než 25 EUR.
Dodán Augsburg Airlines v červnu 2001. Mezi prosincem 2014 a dubnem 2020 u Austrian Airlines. Austrian provozovaly celkem 18 čtyřstovek DHC-8. Čtyři z nich létaly v barvách Star Alliance převážně pro Swiss. Po ukončení provozu tohoto typu u Austrian je provozován PAL Airlines v Kanadě.
Poněkud neobvyklá registrace tohoto dvacetiletého Airbusu 320 Brussels Airlines napovídá, že se jedná o jeden ze dvou letounů převedených z belgických Thomas Cook Airlines.
Airbusy 319 ČSA neměly příliš úspěšnou a dlouhou kariéru. Čas od času vypomáhaly Eurowings a v letní sezóně 2019 Brussels Airlines. V období covidu byly odstaveny a následně sešrotovány. Stojí za zmínku, že bez náhrady. OK-NEO byl dodán na konci září 2008 a rozebrán v červenci 2021.