Typ letadla: | B737-86N |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Enter Air (ENT/OF) |
Registrace: | SP-ENY |
Autor: | milhaus |
Datum pořízení: | 10.04.2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 4334× |
10.04. Sn 28592/258 vyrobený v roce 1999. První návštěva osmistovky Enter Air v Praze (charter na Paphos, dnes netradičně směrovaný Praha-Paphos-Praha / předtím a potom prázdný přelet z/do Katovic).
ziky: no ono by stacilo, kdybys trosku sledoval co se deje, jinak bys vedel, ze uz nekolik mesicu je CCA pojmenovana jako Czech Connect Airines... :)
cs.wikipedia.org/wiki/Czech_Connect_Airlines
My zde máme nějakou spol. Czech Connect Airlines ? :-o Já znam jenom Central Connect Airlines neboli CCA + Job Air ... :-))
Asi naráží na dotace které sou CCG poskytovány a za které neni vidět vůbec nic.
ENT vs CCG: to je "laciné" srovnání, uveď příklady onoho tunelování Czech Connect Airlines...
Chovo: nebude to rozdílným účelem založení, jedna byla založena za účelem létání, druhá tunelování ?
Enter Air zahájily provoz na jaře 2010, obdobně jako "modré" CCA v Ostravě. Obě společnosti také odlétaly loňskou sezónu se třemi Boeingy. Nyní mají Enter Air již 8 Boeingů (6x B734 + 2x B738), zatímco Czech Connect Airlines dnes létají s jedním B733...
honza: Normalne litaj ctyrstovkou PFO-PRG-PFO (asi ji maj bazovanou nebo jinak vytizenou tam), toto byla nahodna zmena rotace i typu... tedy zaskocila 800ka, priletnuvsi z domaciho Polska....
vydelaji na tom vubec kvuli tem prazdnym ferry flights? Nejsou v Praze jina letadla?
V roce 2007 létal přes léto u Travel Service jako EI-DJT Futura
Celkem 12 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
ENT vs CCG: já jsem spíše očekával, že se CCA pokusí prosadit na polský charterový trh (jako TVS), který je mnohonásobně větší než český, ale nakonec je opak pravdou, máme Poláky na malém českém trhu. A co se týká "podivných " dotací pro Job Air-Central Connect Airlines, i to je již historií...