Detail fotografie

KC-135A


Typ letadla: KC-135A
Letiště: Davis Monthan AFB (DMA/KDMA)
Společnost: USAF
Registrace: 55-3136
Autor: Milan Cibulka
Datum pořízení: 03/2007
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4822×

Popis:

Tento KC-135A má zajímavou historii. Vyroben byl v roce 1957, v letech 1957/58 se zúčastnil testů vlivu polární záře (Aurora Borealis) na rádiovou komunikaci a později byl používán při testování nukleárních zbraní. Bez zajímavosti není ani to, že se v roce 1992 zúčastnil leteckého dne na letišti Praha-Ruzyně. Vyřazen z provozu a uskladněn byl 28.4.1993 po náletu 14062 hodin.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Dan (...143.169...)
24.12.2011 14:01

Mozna ze jsou tezky na zadek, protoze maji vyndane motory ? A ten podvozek asi taky nevydrzi silny navzdy ?

Franta - nepřihlášený host (...45.37...)
24.12.2011 12:59

Neznáte někdo důvod, proč jsou ty letadla pod ocasem podepřený?

Venda - nepřihlášený host (...103.136...)
07.01.2011 17:15

Ten letecký den v 92 v PRG byl nic moc proto, že bylo šíleně mizerné počasí, déšť a mlha, všichni v pláštěnkách, pak se to trochu vybralo a přestalo pršet, ale stejně, žádná sláva.

HAHA - nepřihlášený host
20.04.2008 15:17

ten let. den v PRG nic moc DEN NATO v OSR nebo CIAF v BRQ byl vo mooooooc lepsi nez toto zaprve tam skoro nikdo nebyl za druhe to trvalo asi 3 H

HAHA - nepřihlášený host
09.04.2008 18:01

Podívejte se na www.maps.google.com a dejte hledat Davis Monthan AFB upe super

Tornado - nepřihlášený host
16.02.2008 23:08

Chůůůdinkááá, nějaká nemocnááá. Asi má polámaný křidýlkóóó...:-)

Petr Minařík - nepřihlášený host
13.02.2008 20:38

Po studené noci je na eroplánu ptáčkům - bekereláčkům příjemně teploučko...

Cherokee - nepřihlášený host
13.02.2008 20:14

To John: prave v tom je ten vtip. Poveternostne podmienky v Arizone su velmi mierne a minimalne skodlive pre lietadla, preto zriadili AMARC tam a nie napriklad v Minesote, ci na Aljaske. Niektore z tych strojov tam su len na nahradne diely, ale niektore mozu byt behom par dni a po odkonzervovani opat vo vzduchu. Okrem ineho tam aj predlzuju rezurs na niektorych masinach.Svojim sposobom je to velmi obdivuhodne, ale na druhej strane to nahana strach, ked si clovek predstavi, ze stale si nechavaju tisice roznych lietadiel pre pripad: keby nieco.

John - nepřihlášený host
13.02.2008 16:31

Můžu se jenom zeptat proč se tyhle letadla konzervujou a uskladňujou, když stejně za čas vlivem povětrnostních vlivů \"rozpadnou\"? pokud to jsou historicky významné stroje, tak proč to nejde do muzea?

. - nepřihlášený host
13.02.2008 12:48

hodně

Celkem 12 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace