Photo Detail

B737-9GJ/ER


AKT
Author: Daniel Vašut
Date taken: 2015-05-14
Number of ratings: 10×
Number of views: 11920×

Description:

The biggest aircraft in Travel Service fleet from today - Boeing 737-900 with 212 economy seats.

AKT



The albums in which the photo is places

Category:
Alba:

More photos of


Comments



Pavel - unsigned guest (...176.90...)
2015-05-19 16:25

Už při 5°budou mít zadní řady prošoupané trenky o beton :-)

Petr - unsigned guest (...117.137...)
2015-05-19 14:37

PavelD: To je jednoduché, stačí použít goniometrické fce v pravoúhlém trojúhelníku. Pokud bude např. úhel náběhu 5° a vzdálenost první a poslední řady 30 metrů, tak rozdíl výšek bude 2,61 metru, pokud 10° (nevím, zda je toho 739 schopen), tak by byl rozdíl 5,21 metru...

PavelD - unsigned guest (...13.2...)
2015-05-19 08:24

To Komárek.

Výškový rozdíl mezi první a poslední řadou po rotaci je záležitotí PODÉLNÉHO sklonu letadla. Na příčky se tě nikdo neptal.

Tadeáš Kubasta (...99.198...)
2015-05-17 19:32

romek: Dle dostupných informací letadlo provedlo svůj první let 6. listopadu 2011 a dodáno SpiceJet bylo 22. prosince 2011.

romek - unsigned guest (...90.137...)
2015-05-17 11:40

můžu se zeptat jak je to letadlo staré v jakém roce bylo vyrobené?

Komárek - unsigned guest (...102.202...)
2015-05-16 21:49

To Pavel ID: Záleží který sedačky myslíš, jestli ty u okna nebo v uličce. Ty v uličce totiž letí do Varny a ty u okna do Burgasu.

PavelD - unsigned guest (...49.105...)
2015-05-15 21:06
Pěkná roura

Kolik tak asi může být výškový rozdíl těsně po rotaci mezi první a poslední řadou ?

Svetr - unsigned guest (...250.30...)
2015-05-15 20:37

Tak schvalne, kdy prijde prvni tail strike :-)

flybee - unsigned guest (...13.50...)
2015-05-15 19:51

Je pěkný, ještě voní novotou a legroom jako na 800. Nicméně vybavení dost spartánský, takže žádný 'gastroorgie' pro pax :-D

Richie - unsigned guest (...101.197...)
2015-05-15 00:32
B739

Když jsem před časem říkal, že TVS docela riskuje když si dá do flotily B737-900 s 212Y někdo mi tu oponoval, že "přece nejsou tak blbý a že to určitě budou prodávat na 189Y jako ostatní B738".. jak je vidět, došlo na má slova.. :) a nenechme se mýlit, 212Y v 900stovce ještě není tak nejhorší.. Jsem zvědav v kolika to budou lítat.. :) jinak, letadlo vypadá dobře, tak přeji jen "good luck"... a ne AOG..

12 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details