Photo Detail

XL410


Author: Petr Popelář
Date taken: 09/1990
Number of ratings: 1×
Number of views: 2415×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Fero - unsigned guest (...127.98...)
2014-12-30 19:51

Ďakujem.

Albert Orlita - unsigned guest (...164.3...)
2014-12-30 19:35

Letoun pro Goma Air je výjimka - zákazník si přál letadlo bez koncových nádrží, jednak proto, že létané tratě jsou krátké, jednak proto, že se s menším rozpětím snáze pojíždí a zajiždí na stojánky na letištích s omezenými pohybovými plochami, jako je třeba Lukla.

Matoulek Jaroslav (...45.47...)
2014-12-30 16:40

carlcox:
Někdy se stačí rozhlédnout třeba také po tomto webu www.planes.cz/cs/clanky/387/

Fero - unsigned guest (...127.98...)
2014-12-30 15:37

Dobrý deň pán Orlita,
stroj pre GOMA Air je tiež "E"- čkový , ale bez nádrží. Preto som sa pýtal.Alebo ten má už nové krídlo pripravovanej NG ?
Ďakujem vopred za odpoveď a v roku 2015 prajem Vám a aj ostatným fanúšikom letectva týchto stránok samé pozitívne zážitky.

Albert Orlita - unsigned guest (...164.3...)
2014-12-30 14:37

carlcox:
V době prvního záletu byl letoun celý bílý s poznávací značkou OK-60 a pod tím nesprávné výrobní číslo 00-01 (správně 001). Pro Aerosalon v Paříži letoun dostal tříbarevný pás přes okna v barvách trikolory a v poslednich letech provozu to byl červený pás přes okna, jak je na této fotografii
Fero:
koncové nádrže jsou standardní vybavení L-410UVP-E

carlcox - unsigned guest (...29.21...)
2014-12-30 08:51

původní zbarvení? černobílé (na černobílé fotografii) :-)

Fero - unsigned guest (...127.98...)
2014-12-30 05:14

Zaujímavé, ako začal život legendy. Bez nádrží na krídlach, Dnes je to na voľbe zákazníka ? Vďaka.

7 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details