Photo Detail

A330-243


AKT
Author: Martin Tatek
Date taken: 2014-06-18
Number of ratings: 0×
Number of views: 8258×

Description:

18.06. Open regular summer flights from Toronto and Montreal.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Richie - unsigned guest (...101.197...)
2014-06-20 11:57

to Romul: ano máš pravdu, teď na to už peníze nejsou. a ani není kde brát. ale být mohlo.. každý slušný obchodník přece ví, že nejdříve je třeba investovat a pak se dá z toho jen těžit. jak praví jedno rčení: nejdříve se musí zasýt aby bylo co pak sklízet..
to Glory: dvojtypovost nikdy nikomu neprospěla.. a náklady by to hodilo jen nahoru.
obecně: můj názor? ˇměly se prodat Holidays, měli dobře našlápnuto, slušnou klientelu, byla by tu konkurence pro TVS a ČSA/ČAH by z toho mohli mít jen peníze, které by mohli investovat..
ČSA uměly dělat obchod. a je tolik destinací, které byly vždy v černých číslech. a dálkovky? no taková Mumbaj, Bangkok, Tokyo, i třeba New York nebo cokoli z Kanady by se určitě mohlo chytnout dobře...

Glory - unsigned guest (...182.50...)
2014-06-20 01:05

Když oni to mají taky těžký, ono by šlo možná vydělávat i tady - jenže když tady vládne Travel Service a autobusový dopravci vozící spousty lidí na dovolenou, tak z toho zbytku si v té konkurenci něco utrhnout už moc nejde.
A přitom byla šance to udělat to naopak než se dnes děje a k té A330 přidat ještě B787, kterej měl objednanej TVS a platit jim za to pronájem.

romul - unsigned guest (...113.254...)
2014-06-19 16:50

Pokud má někdo pocit, že náklady ČSA už moc snižovat nejdou tak si počkejme na to co předvede mr. Vik až bude TVS vládnout v ČSA oficiálně. Rozvoj dálkové flotily vyžaduje mj. obrovské iinvestice. ČSA na to prostě nemá. Soul je jen takové šidítko v barvách ČSA, letoun i cestující jsou Koreanu. Ale můžeme být rádi i za to...

Richie - unsigned guest (...101.197...)
2014-06-19 16:24

to nejsou mokré sny, to je realita.. z ČSA se stal regionální dopravce, který "nemá" kde peníze vydělat.. každý z leteckého businessu přece ví, že bez dálkového lítání se nedá normálně prosadit a vydělat slušný peníz. leda, že by se jednalo o low cost..

Richie - unsigned guest (...101.197...)
2014-06-19 16:22

jak by ČSA neměly vykazovat ztrátu když to co jim chybí je právě cestující, který má zaplatit. Logicky - menší sedačková kapacita, menší balík peněz, ale palivo stojí stejně, poplatky taky, o servisu ani nemluvím, ten už není zdaleka jako dříve.. naproti tomu - náklady společnosti už moc snižovat nejdou.. a trhy, kde ČSA mohlo "nahrabat" nějaké peníze buď přenechaly TVS nebo pro jistotu opustili.. takže - kde chtít vydělat. na destinacích, kde ČSA nemůže konkurovat velikánům typu Aeroflot, Air France, Lufthansa?

romul - unsigned guest (...113.254...)
2014-06-19 16:04

Ritchie: Každý občas mívá mokré sny, nicméně následuje brzké probuzení do reality. ČSA za 2013 měly ztrátu skoro miliardu korun...

Richie - unsigned guest (...101.197...)
2014-06-19 15:06

je strašná škoda, že ČSA z kanadského trhu odešly... při náletu min tří rotací za týden, klidně ve spojení YUL/YYZ by ten let měl smysl a rozhodně by prázdný nebyl.. minimálně cargo do/z YUL by ten let dostalo do slušných výsledků.. přál bych ČSA minimálně ještě jednu A330 aby se dostaly na trhy, které umí a které by dostaly ČSA opět do povědomí světových cestujících a nikoli jen lokálních/regionálních...

Ales - unsigned guest (...28.225...)
2014-06-19 12:37

Tomas Krocil:
meli dat do prodeje one way do Parize za 50eur and meli by narvano.

Milan V - unsigned guest (...0.231...)
2014-06-19 12:26

Charterová společnost, která létá jako pravidelné linky, něco jako Condor

MB - unsigned guest (...80.243...)
2014-06-19 10:11

Charter?

14 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details