Photo Detail

A320-211


Author: Lukas Solnicka
Date taken: 04/2014
Number of ratings: 0×
Number of views: 1650×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Fero - unsigned guest (...127.107...)
2014-05-26 14:31

Ozaj, a ako to má riešené Ruslan - AN 124 ?

Ruslan - unsigned guest (...212.37...)
2014-05-25 11:56

Ďakujem za vysvetlenie.

David Cudrák (...188.143...)
2014-05-25 08:52

Jakub Jiřička: V čem že se to mýlím? Psal jsem pouze o 737 nikoliv o Boeingu všeobecně;-)

Jakub Jiřička - unsigned guest (...102.71...)
2014-05-25 07:48

David Cudrák: to se tak trochu napůl mílite, 737 se může i manuálně ale 777 a 787 už jsou na tom stejně jak airbus ( nevím jak je to se 747 a 767 ale myslím že to bude taky hydraulika)

David Cudrák (...188.143...)
2014-05-25 04:55

Kola slouží k ovládání horizontálního stabilizátoru. Narozdíl od B737 kde je možné ovládat stabilizátor jak elektricky tak manuálně bez el. zdroje u Airbuse je zapotřebí vždy hydrauliky;-)

Lukáš Orel (...228.13...)
2014-05-24 22:32

Stejně jako u Boeingu nadstavení vyvážení letadla (TRIM) funkují plně automaticky nebo je možné i manuálně ovládat.

Ruslan (...212.37...)
2014-05-24 22:23

Tie kolesá by ma tiež zaujímali. Sem tam sa to pretáča samovoľne a dosť rýchlo počas letu. Načo to slúži?

Kajman - unsigned guest (...180.129...)
2014-05-24 21:45

Co jsou, prosím, ta černobílá kola uprostřed po stranách ovádání tahu? Díky moc

Komárek - unsigned guest (...102.202...)
2014-05-24 21:34

Kde na léto vezmou tu armádu pilotů? To je v ČR taková personální základna?

9 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details