Photo Detail

TU104A


Author: Míla Daniel
Date taken: 09/1967
Number of ratings: 0×
Number of views: 2583×

Description:

05.09.




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



PS - unsigned guest (...0.231...)
2014-05-13 18:15

2 lik: nemáš pravdu. Začnou-li se, třeba u kořene křídla, odtrhávat proudnice, začne se toto šířit podél křídla směrem ke křidélkům. A proto je tam takovýto plůtek, který slouží jako "hráz". S indukovaným odporem to nemá nic společného.

lik - unsigned guest (...112.139...)
2014-05-13 15:36

Jak by mohlo podélné přepažení bránit odtržení proudnic při vysokých úhlech náběhu?
Nás v Letňanech učili to co naznačuješ Majo, tedy brání příčnému pohybu vzduchu po křídle způsobeného rozdílným tlakem nad a pod křídlem. Dělalo se to tak proto, aby se zamezilo tzv. indukovanému odporu na konci křídla k čemuž se dnes používají winglety.

Michal - unsigned guest (...64.72...)
2014-05-13 08:58

drobna oprava - ty plutky slouzi nikoliv k zabraneni, ale k zabrneni sireni odtrzeni...

PS - unsigned guest (...48.39...)
2014-05-13 08:08

Jsou to "plůtky" oddalující odtržení proudnic při vysokých úhlech náběhu.

Majo - unsigned guest (...101.176...)
2014-05-13 00:13

zeby prve naznaky wingletov? :) Vie niekto pls k comu sluzili tie dve priehrady na kridle. Ci to ma spojitost s aerodynamikou, alebo pevnost kridla. Dik

5 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details