Photo Detail

AN74TK-200


Author: Niki Kapsamunov
Date taken: 2014-03-20
Number of ratings: 0×
Number of views: 3397×

Description:

20.03.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



yango - unsigned guest (...105.149...)
2014-03-23 01:56

STOL samozrejme, proto ty motory. A jestli se spravne orientuju v grafu, tak pri vzletove hmotnosti 32 tun, teplote +10°C, bezvetri a na urovni more potrebuje ke startu 800 metru, pri 34 tunach pak 900 metru.

milhaus (...178.222...)
2014-03-22 21:58

to Yango: a jak dlouhou to potřebuje dráhu? Dá se zařadit do kategorie STOL?

yango - unsigned guest (...105.149...)
2014-03-22 19:43

Ono to taky bylo konstruovano jako stroj na specialni ucely, ne pro bezny komercni provoz. A pro vedecke ucely nebo letecke hlidkovani je primo zadouci, aby to letalo pomalu a dlouho.

milhaus (...188.230...)
2014-03-22 17:05

to Yango: Super zajímavá data, nejvíc mě zarazily dvě data, jak je to pomalý a jak dlouho to vydrží ve vzduchu, jestli jsem dobře počítal tak je to celkem 7.25h

yango - unsigned guest (...105.149...)
2014-03-22 15:11

Start motoru, zahrivani, kontrola motoru, pojizdeni - 350 kg.

Teplota +10°C, vzletova hmotnost 32 tun:
Rozbeh a vystoupani do 8100 m 960 kg (136 km, 17 min).
Z toho rozbeh a vystoupani do 400 m 170 kg (2 min).
S jednim motorem do 5000 m 1440 kg (225 km, 36,5 min).

Vyckavani pred pristanim:
Vyska 5100 m, hmotnost 30 tun - 1350 kg/h, 24 tun - 1140 kg/h.
Vyska 2700 m, hmotnost 30 tun - 1440 kg/h, 24 tun - 1225 kg/h.

yango - unsigned guest (...105.149...)
2014-03-22 15:10

Vzletova hmotnost 34800 kg, z toho palivo 12860 kg.

Udaje pro 5 useku:
start a vystoupani do letove hladiny,
let v hladine 9100 m - 1. cast,
let v hladine 9100 m - 2. cast,
klesani po vyckavaci okruh,
pristani, brzdeni, pojizdeni.

Delka useku v km: 162, 1634, 1796, 160, - ,
Rychlost v km/h: - , 540, 510, - , - ,
Trvani useku v h: 0:20, 3:02, 3:31, 0:20, 0:12
Hodinova spotreba v kg: - , 1420, 1215, - , - ,
Delka letu v km na kg paliva: - , 0,38, 0,42 , - , - ,
Spotreba na useku v kg: 1140, 4300, 4275, 290, 300

Hmotnost pri pristani 24495 kg, z toho palivo 2555 kg.

Borťák - unsigned guest (...190.58...)
2014-03-22 11:11

Nevíte někdo jakou mají tyhle motory spotřebu??nepodařilo se mi nic vygooglovat)

arteye - unsigned guest (...188.232...)
2014-03-22 07:46

bydlím v Břevnově v Praze 6, a jako kluk pamatuji, když tichou nocí se nesl až z Ruzyně hromový dunivý zvuk startujícího Tu-104, ale jinak souhlas, ruské proudové motory je samostatná ,,kategorie", zvukově.

Radim Tyleček - LKMT/EDDM Spotters - unsigned guest (...31.89...)
2014-03-21 19:37

Litlestar:
Co se ukrajinských a ruských vrtuláků týče, tak s tebou musim naprosto souhlasit!!!
Jen dodám, že z ruských proudových mašin se mi neskutečně líbí Tu-154M a původní IL-76 se starými motory - zvuk obou mašin je neskutečný a pokaždý mi běhá mráz po zádech, když je slyšim a vidim...
Z těch novějších ukrajinských mašin bezesporu vede An-124/-225.

Ze západní civilní techniky se mi nejvíc líbí Airbusy A330-300 a A340-500/-600. Ze západní transportní techniky pak Boeing C-17 Globemaster (nejvíc asi katarský v civilních barvách) a Lockheed C-130 Hercules

flughafen - unsigned guest (...237.224...)
2014-03-21 10:52

Ale to nieje Ruske lietadlo ale Ukrajinske ... Antonov je Ukrajinsky produkt, aj ked Rusi tam maju svoj podiel.

12 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details