Photo Detail

YAK40K


AKT
Author: jan mařík
Date taken: 2013-11-28
Number of ratings: 0×
Number of views: 6407×

Description:

28.11. Chrter with Czech Ministry of Defence delegation skid off runway 26 at Stockholm today.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



adam - unsigned guest (...228.11...)
2014-02-04 15:35

To se může stát jedině čechům!! :-)

Boby - unsigned guest (...78.45...)
2013-12-18 20:59

Mimochodem, dost zajímavé okolí letiště. To by naši zelení nejspíš ch.ali mogul v obrátkách.

Marcel - unsigned guest (...180.214...)
2013-12-10 14:39

Obávám se, že armádní letectvo patří do stejné kategorie jako například dálnice a veřejné stavby. Vysoké náklady,malá transparentnost šance na velké rozdíly mezi vyjednanou a tabulkovou cenou a tudíž ideální prostor, jak vyvést legálně peníze ze státního rozpočtu do pokladen politických stran a jednotlivců. Takže dokud u nás bude platit heslo socializmu: "kdo nekrade, okrádá rodinu!", a hlad po benefitech, nebudeme moci počítat s tím, že prezident a vláda budou létat standardně linkou, jako finští kolegové.

Syrda - unsigned guest (...95.40...)
2013-12-04 11:09

Borťák. Tak to já tam byl o 25 let dříve.

Honza - unsigned guest (...141.11...)
2013-12-04 10:50

To byly fakt hodiny 180°? Ve vysoký rychlosti - kolik to přistává 200km/m? To musel být trochu adrenalin :-). Že se podvozek nesložil. Ale jestli letěli dva kusy armádních person a jedním perem na podpis gripenů tak to mohlo vydržet :).

Borťák - unsigned guest (...190.58...)
2013-12-02 20:13

s L-410 naprosto souhlasím, do Bruselu dostačující)), ale máme zhýčkané politiky,
na Sliači jsem se bavil s Vaší osádkou Anduly, prý mají životnost do jara, peníze se ještě nenašly??

litlestar - unsigned guest (...237.227...)
2013-12-02 11:41

Mám rád odbornú diskusiu a k veci. Vďaka "Borťák" a spol.
Na SK máme, vďakabohu aj za to, jediné moderné éra a to sú 4 x L-410 E20. Malé, ale na plnenie požadovaných úloh fantastické lietadlo. Na väčšiu prepravu zatiaľ Andulky stačia, ale už čochvíľa padne životnosť a nastane problém. A ak treba párkrát do roka veľkú prepravu do AFG, tak sa objedná mimo rezort obrany. Kvôli tomu mať veľkú mašinu sa neoplatí. Ale keby som bol politik ja, tak určite by som sa snažil o spoločný nákup s AČR, spoločné posádky a využitie podľa potreby. Na strane druhej, čo sa týka VIP prepravy, okrem indi-vindi návštev na pozvanie sú ostatné cesty spoločné (rokovanie EÚ, rokovania ministrov, premiérov, prezidentov) a tak jedným érom slovenský, iným érom český VIP potentát. Prečo nie napr. Blava - Praha - cieľová stanica alebo Praha - Blava - cieľová stanica?

Borťák - unsigned guest (...190.58...)
2013-12-01 21:54

od 2003,předtím Pardubky a Mošnov))

Syrda - unsigned guest (...95.40...)
2013-12-01 19:28

Konečně dobrá diskuze bez urážek
Borťák. Odkdy tam sloužíš?

Borťák - unsigned guest (...190.58...)
2013-12-01 14:05

M_V:info ohledně letových hladin nemám ve full naloženém Spartanu, nicméně jeho opravdu výkonější motory můžou o něčem napovídat, ale nechci spekulovat..))vím jen od Bulharů, že mají obrovské problémy s elektronikou, tím myslím vybavení kokpitu.

50 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details