Photo Detail

L-13SE Vivat


Author: Vladislav Saladyga
Date taken: 10/2013
Number of ratings: 0×
Number of views: 1827×

Description:

05.10.




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Honza - unsigned guest (...178.122...)
2013-11-17 12:38

Aha, díky za vysvětlení:-)

kang - unsigned guest (...74.197...)
2013-10-17 00:10

není ani určeno pro provedení klasického letu IFR(na to by muselo být jiné vybavení, které je certifikováno pro IFR použití). Pouze lety ve vyhrazených oblastech za účelem tréninku přístrojového létaní. Dříve se z vivata přecházelo na dospělé mašiny a to značně zlevňovalo výcvik. Případně měl sloužit pro nácvik přístrojového létání pro piloty kluzáků, ti to ale dnes řeší levněji-přímo se cvičí na kluzáku. pro tyto účely je u nás určen prostor LKTRA50.

Honza - unsigned guest (...178.122...)
2013-10-14 17:46

Nojo, ale pro provedení letu IFR musí být letadlo určitým způsobem vybaveno - a to Vivat nesplňuje ani náhodou, o to jde...

kang - unsigned guest (...74.197...)
2013-10-14 15:29

to je povolení dle letové příručky. Používá se pro zdokonalení letu dle přístrojů a hlavně zjemnění pilotáže, při problémech stačí vysunout brzdící klapky a to zaručí nepřekročení maximální rychlost. Dnes se již takhle moc nepoužívá, pro GLD piloty je levnější se nechat vytáhnout ve vleku a pak točit mrak za zlomek ceny vivata(v prostorech k tomu určených). Motoroví piloti už dnes většinou začínají výcvik přístrojů na IFR mašině případně pod boudo na stroji, který lítají.

Honza - unsigned guest (...178.122...)
2013-10-14 14:02

viz štítek - jak mohou být na tomto letounu povoleny lety v mracích, byť s vypnutým motorem? :-)

5 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details