Photo Detail

B787-8


AKT
Author: Robert Šramo
Date taken: 2013-05-30
Number of ratings: 0×
Number of views: 4579×

Description:

First of Thomsom Airways B787, delivered on 31.05.2013

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Foxx (...107.208...)
2013-06-20 15:47

Ale ona není z 30.5... Je to focené v Manchesteru tudíž zřejmě ne 30.5.v Everettu.
Dopad? Mě třeba zajímá, že další společnost dostala 787... Vás ne?

Back to the Future - unsigned guest (...13.2...)
2013-06-20 13:24

PetrM: Já umím číst. Jen nerozumím tomu proč je aktualita označená 6/13, když je vlastně z 30.5, a hlavně, jaký je impakt této události pro planes.cz :-)

shpalek - unsigned guest (...208.53...)
2013-06-11 22:10

Nemůžu si pomoct, ale letadla bez čumáku se mi nelíběj. Ale kamufláž má hezkou.

PetrM - unsigned guest (...207.242...)
2013-06-11 11:14

30.5. si ho prevzali v USA! Foto je z VB!

Back to the Future - unsigned guest (...175.125...)
2013-06-10 17:40

Aktualita z 30.5... To je dobrý :-)))

M_V - unsigned guest (...231.26...)
2013-06-10 17:32

toraidhe: Já vím. A taky A300-600 a třistadesítky. Ale ty se v době době vývoje A350 už nevyráběly (a dlouhé A340 je následovaly o pár let později). A -800 se jim navíc kryje s dvoupatrákem...

Inu, je to jak psal Martin Jarolimek - hlavně marketing.

toraidhe - unsigned guest (...173.110...)
2013-06-10 16:58

M_V: trosku ti tam nepasuje do kramu 340-200 a 340-300...

M_V - unsigned guest (...231.26...)
2013-06-10 13:51

Radim: Aha!!! Už jsem pochopil, proč se Tu-204 tak špatně prodává (za 25 let pouhých 75 kusů, to je na pováženou). Celý problém je v tom, že mají moc nízká čísla verzí. Kdyby to označili Tu-204-800 a Tu-204-900, tak už jich měli prodaných aspoň tisícovku :-))).

Ale teď vážně, kdysi se verze značily chronologicky - ještě u první remotorizace B737 to neměli podle velikosti (-300 prostřední, -400 prodloužená, -500 zkrácená). O generaci později už ano (-600 až -900). Ale marketing vyhrál, takže dnes všichni začínají od 8 (set). I když u Airbusu to jistou logiku v rámci dnes (či nedávno) vyráběných widebodies má (-200 a -300 od A330, -500 a -600 od A340 a -800 až -1000 u A350) .

Radim - unsigned guest (...71.103...)
2013-06-09 23:12

Zas třeba Rusové v tom marketingu "jedou" obráceně, třeba Tu-204-100 je základní verze a Tu-204-300 je zkrácená verze :-)

2013-06-09 19:44

Martin: Všechno je to jen o marketingu... tzn čim větší číslo, tím to vypadá lípe a velkolepě. A u B787 není označení 800 ale 8, tzn další bude 787-10 a pak je spousta prostoru (11,12,...). U Airbusu je to těch zmiňovaných 1000. Napovědět může tento obrázek:

pages.infinit.net/camsim/all%20big%20twin_c_800.jpg

17 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details