Photo Detail

B737-55S


Author: Matěj Lelek
Date taken: 05/2013
Number of ratings: 0×
Number of views: 2277×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



w - unsigned guest (...102.142...)
2013-06-01 08:58

Michal Krsek: Lepsi jeden názor než slovník druhého hodný pro 15leteho klučíka :D

wizardsCZ - unsigned guest (...102.142...)
2013-06-01 08:55

Michal Maňák: Když se názor neshoduje s Vámi,tak je dobre byt aspon trochu vtipny,ze? No,spis lacine gesto nez Váš názor,spousta lidi dokaze druhe jen kritizovat a urazet pro lepsi pocit neporusenosti sveho ega...ale kazdy jsme nejaky...lidi jsou ruzní...

wizardsCZ - unsigned guest (...135.64...)
2013-05-31 18:28

Štěpán: už jen slovník hned v úvodu mě stačí,abych věděl co jste zač.Asi ten,který nerespektuje svobodný názor druhého na stav,v jakym se ČSA po řadu let až do teď nachází.Neberu ho ani Vám.Každý ať si na příspěvky udělá názor sám a zamýšlí se,kam to vše v ČR spěje.Sbohem.

m.. - unsigned guest (...80.18...)
2013-05-30 19:48

Rozhodnuti CSA je jasne, chci se ale zeptat zda-li by nebylo pro TVS vyhodne si od CSA pronajmout mimo dvou A320 i nekolik techo 737? Duvodem asi bude mensi kapacita ve srovnani s A320 a 737-800 (cca 100 vs cca 180)?

Milan Ch - unsigned guest (...196.213...)
2013-05-30 17:51

Proboha, co tu řešíte? ČSA budou provozovat už jen jeden typ a to Airbus.Staré Boeingy končí, to je tak těžké pochopit? Některé přízpěvky odborníků na všechno, jsou jak z Novinek.cz

Michal - unsigned guest (...131.25...)
2013-05-30 07:34

V podstate jste oba za jedno, akorat vyjadrene jinak.

Ono kdyby prachy ulite z Panduru, letadel Casa, OpenCardu, PromoPro, Gripenu, nejdrazsich dalnic na svete, mytnych bran, vsechny (nebo vetsina) oprav nemovitosti z penez EU az po nenjnovejsi blby nalepky na STK byly pouzity na nejenom CSA, tak by bylo vse OK.

Jenze se tak nedeje a neustale se objevuji nove kauzy. Ja proto mam termin "legalni kradez". Vsichni ty manageri jsou spojeni politicky nebo pres lobbysty spojeni na zakonodarce, kteri si pisi zakony "pro sebe". Takze v podstate legalne kradou. A to je ten nejvetsi problem.

A na to nepotrubuju ani tu kalkulacku, staci selsky rozum.

Ale uz koncim, tohle je server o letadlech, nicmene lidi by o tom meli vedet a mluvit o tom. Ikdyz je to nasirajici. Jinak se nic nezmeni a bude se legalne krast vesele dal.


stepan - unsigned guest (...45.160...)
2013-05-30 01:16

tihle intenetovi burici me uz zacinaji pekne sr*t.

wizardsCZ (mimochodem krasne anonymni) - Kazdej vratnej vi nejlip jak se ridi firma, bohuzel nikdy nemel moznost to ukazat, protoze ho ti bidni manazeri vzdy nechali akorat hejbat zavorou. Sakra chlape, jdi dopr* s podobnymi vylevy. nicemu tim neprispejes, pouze popouzis k nenavisti.
Nejsem typickym pravidelnym prispevovatelem do diskuze, ale ted uz to nemuzu vydrzet.
Vis v cem je nejvetsi problem u CSA? Prezamestnanost a to nejen v administrative, jak by vsichni nejradeji slyseli...
Letecka preprava je /i kdyz se to nezda/ klasickyl LOW MARGIN BUSINESS, coz znamena, ze se musi sakra neco nalitat v pokud mozna polnym obsazeni, aby to generovalo profit. jenze ono kdyz se musi platit zamestnanci, kteri spravuji neco, co vlastne ani k provozu aerolinek neni potreba, tak se proste ten profit negeneruje.
Nutno taky zminit, ze aerolinky i pres uzasny vyrocni zpravy z dob minulych /kdy bylo podle mnohych dobre/ vlastne nikdy nevydelavaly!!! Pravidelne se dotovaly. Nejdriv proto, ze za komaru to bylo otazkou prestize a posleze proto, aby se mohli vyplacet tucny odmeny celymu boardu za kladny vysledky. O tom se ale mlci a nikdy se tento podvod nezmini. Porovnavat WIZZ nebo RYAN s CSA nejde. Wizz/RYAN koupil letadla, najmul nejnutnejsi personal a za pochodu rozsiroval administrativu. U novodobych CSA je to naopak. Tady je prebujela firma s polovicni produktivitou prace a malej prostor na trhu.
Neni se potom cemu divit, ze se do predstavenstva hrabal kdejakej gauner, kterej kdyz videl, ze firma jde do kopru a ale prachy furt tecou, tak si taky chtel cuchnout.
Mily wizardsCZ, kdyz pominem pouze tvoji frustraci vyjadrenou nekolika odstavci, tak jakou Ty bys nabidl alternativu?
Vyhazet vedeni? oka, Kdo tomu bude ze dne na den sefovat? Ty? Tvoji kamaradi? Pokud se nemelo prodat Korejcum, tak jak zamaznes tu sekeru? Stat? Resp. Ty? Das z kazde Tve vyplaty 1500Kc na sanaci CSA? Budeme potom mit dopravce bez dluhu a bez zahranicniho spoluvlastnika. A pokud je podle Tebe sproste cokoliv prodavat, das k tem 15ti stovkam jeste dalsi 3 na to, aby CSA melo ve vlastnictvi kazdou budovu na letisti, stara letadla.. atd. A vis proc ta letadla na obrazku stoji???? Samozrejme ze nevis, ale pouze prskas. Konkurence je vysoka, aerolinky uz nemaj monopol, vse ma sve limity. Kdyz se prosadil bezhlavy nakup letadel (nemyslim si ze to byla zrovna tato vlada), tak to proste dopadlo tak, ze na par linek mame vic letadel. A ktera bys nasadil? Ta co se splaci, ale maji nizsi provozni naklady, nebo ta starsi, vyzadujici vice servisu, s vetsi spotrebou, ale zato zaplacena??? Hadat se muzem jak dlouho chceme, ale pravdu ma vzdy kalkulacka. Ona ji totz mela vzdycky, jen byly doby, o kterych se ted rika, ze se vsechno nepomerovalo penezma. Ale pomerovalo, jen ne u CSA.

Stepan

P.S: Nedelam v CSA, nedelam pro vladu, nejsem fanaticky pravicak. Jsem jen patriot, ale hlavne jsem REALISTA!
Cest, soudruzi

Michal Maňák (...113.63...)
2013-05-30 00:22

Zase tady zavítal jeden z novinek.cz :-)

Michal Krsek (...245.85...)
2013-05-29 23:45

Boze to sou ale trapny hemzy.

Michal - unsigned guest (...178.26...)
2013-05-29 23:36

wizardsCZ: svatá pravda.. :-/ k tomu se nedá vyjádřit slušně :'-( kdyby to šlo, okamžitě vyměním vedení ČSA za schopné pro sebe méněziskuchtivé lidi, kterým jde o rozvoj této společnosti a né ty svině, co si hrabou jen pro sebe.. škoda mluvit, celá ČR je v ....

14 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details