Photo Detail

A320-214


Author: Václav Kudela
Date taken: 2013-01-29
Number of ratings: 0×
Number of views: 6331×

Description:

29.01. Holidays Czech Airlines aircraft ready for lease to Saudi Arabia

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



PeterV - unsigned guest (...158.14...)
2013-02-02 03:07

Kilo Hotel:
Do jisté míry jsem ochoten souhlasit. Nemám po ruce vhodné cifry abych podpořil můj pohled na tuto věc, ale mám přímé zkušenosti s několika aerolinkama v Asii (Pakistan, Indie, Indonésie, Thailand, ...) které si takhle krátkodobě pronajímali ACMI letadla. Ti vždycky měli přehršli nabídek, a s takovou konkurencí měli obrovský výběr a skutečně za minimální ceny.
Pravda, dneska řada aerolinek parkuje obrovské množství svých starších ale pořád ještě dobrých letadel v Arizoně, tak proč by je nakonec ještě nakonec na chvíli někomu nepronajali i za lacinou cenu. Ale přestříkat svoje zánovní letadlo, poslat ho někam na Fiji i s posádkou či dvěma na jednu sezónu, místo toho aby to letadlo létalo od nevidíš do nevidíš na svojich vlastních linkách, tak myslím že v dlouhodobém plánování té aerolinky něco zadrhává.

Kilo Hotel - unsigned guest (...188.233...)
2013-02-02 01:42

PeterV:
Řekl bych to spíše přesně naopak. Pronájmy jsou pomalu to jediné, co jim opravdu jde a opravdu na tom vydělávají. Je to celkem logická věc, vezměme si takové TVS. U nich to spíš svědčí o tom, že mají naprosto přesně šajn o správném plánování a využití letadel. Na letní sezonu využijí vlastní letadla, na zimu, kdy je využití ZNAČNĚ nižší, je pronajmou jinam. Nebo myslíte, že by bylo ekonomičtější, aby letadla v zimě stála na zemi? O celkové stavu letadla ani nemluvím, neb jak víme, všechna letadla by se do hangáru nevešla...

PeterV - unsigned guest (...158.14...)
2013-02-02 00:12

Mám velice silný pocit že jediný důvod proč si aerolinky v Česku kupují nové letadla je aby je mohli následně pronajmout nějakým Mickey Mouse aerolinkám na druhém konci světa - jedno letadlo do Timbuktu, dvě letadla do Tramtárie, další letadlo bůhví kde, atd.
Je tohle běžný způsob jak se v Česku chápe princip plánování provozu normální aerolinky? Může se potom taky někdo divit jak taková aerolinka nakonec dopadne?
Můžu se mýlit, ale takové využití letadel musí být zajisté dlouhodobě neekonomický s negativním dopadem na údržbu a celkový stav letadla, a aspoň mě to indikuje že v takové aerolince naprosto nemají šajnu o správném plánování jejich letadlového parku a provozu.

Kuba J. - unsigned guest (...71.98...)
2013-02-01 20:52

P. Juriš: TVB dva roky :)

Michal Slabý - unsigned guest (...70.1...)
2013-01-30 23:40

Petr Jiruš: Nebejt TVS tak tu je dýl :)

Petr Juriš - unsigned guest (...221.242...)
2013-01-30 20:01

To tedy máme smůlu na ty letištní logojety - TVB létal snad jenom rok, a tenhle měl vydržet dokonce 5 let.

Jan Valtr (...24.84...)
2013-01-30 16:30

Co ty motory ? vypada to jako by to delalo petilety dite....

eon - unsigned guest (...179.188...)
2013-01-30 14:09

jako vrchol grafiky to neni, teda ...

Hoky5 - unsigned guest (...103.166...)
2013-01-29 23:17

takhle nám zkazit HCAčko, no toto...

jirka - unsigned guest (...24.20...)
2013-01-29 20:44

A co nápis na spodku trupu - ten zůstal?

18 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details