Photo Detail

B747-209B/SF


Author: Milan Cibulka
Date taken: 2012-11-19
Number of ratings: 0×
Number of views: 5144×

Description:

19.11. 08:19 Diverted Bahrain - Leipzig flight due to fog in final destination

AKT



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Lee - unsigned guest (...112.155...)
2012-11-28 21:24

Tohle mám teď na kalendáři Letiště Leoše Janáčka :)

TeX - unsigned guest (...24.17...)
2012-11-22 21:18

Na RWY 24 je ILS CAT IIIb

Dan (...239.78...)
2012-11-22 06:44

jirkad: Ne.

jirkad - unsigned guest (...0.231...)
2012-11-21 10:32

nebyl to divert kvůli nedostatku paliva?

carlcox - unsigned guest (...100.4...)
2012-11-20 22:57

ten je krasne natazenej!:-) pekna momentka

jarda - unsigned guest (...100.102...)
2012-11-20 21:19

Za nulové viditelnosti (0m) přistát neumí, to je CATIIIc, má to málokteré letiště a proto se to moc necpe ani do letadel. CAT IIIb to nemá určitě a jestli má CATIIIa, tak platí minimální RVR200m. Jak už tu někdo napsal, tak nemusela klapnout jedna z podmínek, nebo stačí, aby se rozbil měřič RVR na cílovém letišti, nebo bylo v provozu ILS z obou stran dráhy a je to mrtvý... Možností je mnoho.

Fanda - unsigned guest (...103.91...)
2012-11-20 10:44

V tomto případě bych to spíše přičítal tomu, že podmínky jsou tak na rozhraní CAT II a III a docela pochybuji že tohle letadlo je na CAT III vybaveno a možná bych i pochyboval o CAT II

Martin Šneberg (...113.86...)
2012-11-20 03:52

2 Bugr: já zase mám informace, že by Boeing na autopilota přistál, ale neumí ten autopilot plácat ocasem, proto Boeingy přistávájí ve většině případů na vizuál, i když by to teoreticky zvládly...Prostě Tě to navede a pak ale touch down je na tobě, alepoň tak mi to bylo řečeno. Airbus by to dal, protože je technologicky vyspělejší než Boeing. Sorry, zase jsem moc :D

DJ AIRBUS - unsigned guest (...29.227...)
2012-11-19 21:12

celou dobu stalu prstu C chengenska skovany jen ocasek mu koukal 1*****

bugr (klf) (...80.58...)
2012-11-19 20:20

Johan: to je vidět :-))

Na přistání za nulové viditelnosti musí být splněny, dle mého laického pohledu, minimálně tři podmínky, přístroji vybavené letiště, to samé musí platit pro letadlo a nakonec na toto musí být vycvičena posádka. No a něco z toho tady asi neklaplo.

18 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details