Photo Detail

TU154M


Author: Matěj Hejma/saw+
Date taken: 10/2012
Number of ratings: 0×
Number of views: 3621×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Santos - unsigned guest (...113.45...)
2014-12-10 18:52
Lmo - unsigned guest (...112.28...)
2014-12-02 23:09

Tak oba krasavci pujdou do muzea :-) uz je to jiste

Glady - unsigned guest (...102.169...)
2014-03-13 10:23

Nic to ale nemění na tom, že pro mě to bylo a bude to nejhezčí letadlo, které kdy bylo postaveno. Koukám tady na ně každý den cestou do práce a je mi smutno, když je vidím tady stát tak ladem.

MS743 - unsigned guest (...87.233...)
2012-11-09 11:33

nechapu o cem je hadka?

TU 154 jsou prenadherna letadla ale o nekolik generaci zpet. Jak bylo receno, A319 doleti dele, mnohem mensi naklady na provoz, jen 2 motory misto 3, svetova sit a bezproblemove nahradni dily, mnohem mensi spotreba, vyssi komfort a flexibilita. a spec. povoleni pro Tucka brzy skonci... nevidim zadnou nevyhodu v tom ze mame (nadherne) A319ky

Co me zarazilo je ze jsem byl pod dojmem ze tyto letouny se jiz davno prodaly a mimo CR!

Komárek - unsigned guest (...102.202...)
2012-11-05 09:55

Jenomže my nejsme v africe Filipe.

Filip (...217.225...)
2012-11-04 23:28

Yangoo: i ja dekuji, ze jste vypsal nekolik nejdulezitejsich duvodu, proc je Tu 154 nezcela vyhovujici pro provoz v 21 stoleti. Ja uz na to nemam silu, protoze mam pocit, ze nekteri mistni prispevatele {bohuzel i ti kteri se zde objevuji pravidelne], bud nectou komentare pod fotografiemi anebo zcela programove neustale papouskuji stejne vety. O tom, ze vladni letadla maji vyjimku, samozrejme vim, ale v kontextu s Vami uvedenymi duvody, jsem proste napsal, ze uz civilizovanem svete v podstate letat nemohou. Mimochodem, staci se podivat do tabulky stroju v aktivnim provozu a myslim, ze dojdeme k zaveru, ze tomu tak i je.

yango - unsigned guest (...105.149...)
2012-11-04 23:14

Já jsem zcela přesvědčen, že ty letadla už neodletí.

Radim - unsigned guest (...180.213...)
2012-11-04 20:43

yango: ...dík za vyčerpávající vysvětlenou, tyhle důvody si myslím také, spotřeba, hlučnost, přístrojové vybavení a moderní letecký průmysl v RA už dnes těžko hledat. A právě proto pochybuji, že se ty Tůčka z těch Kbel někdy vznesou k novému majiteli, tak maximálně 1kus k p. Tarantíkovi do Zruče u Plzně a druhý popojede o kus zpět rovnou do muzea nebo pod autogen...

Komárek - unsigned guest (...102.202...)
2012-11-04 17:12

Mají to prodat do ruska...tam by za to byli ještě rádi.

yango - unsigned guest (...105.149...)
2012-11-04 02:13

K bodu tři bych ještě dodal, že zájem leteckých společností z krajin SNS (a taky z řady dalších krajin zejména třetího světa) o letadla domácí produkce je značný, ale v praxi to funguje tak, že když si objednají pět letadel s dodáním v příštích pěti letech, tak můžou být rádi, když dostanou jedno a neváznou k němu dodávky náhradních dílů. To si to pak každý raději rozmyslí.

24 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details