Photo Detail

MIG21U


Author: Lukáš
Date taken: 2012-07-25
Number of ratings: 0×
Number of views: 5513×

Description:

25.07. Before its last way... night ground transport from Prague to Vitkovice, where it will be preserved.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Standa - unsigned guest (...222.228...)
2016-08-25 22:28
Omyl

Ve Kbelích 92 to zdaleka nebyl její poslední let s výstřelem sedačky, poslední čtyři dělal Standa Vohanka s doprovodem Vládi Kvardy na letišti Sazená, start a přistání v Plzni Líních.

Pepa Čech - unsigned guest (...176.252...)
2012-07-27 09:12

Ad MiG 15 v ocelárnách: V roce 1974 se opakovala podobná situace, zkušený pilot I.třídy Mjr. František Doležal, však svůj MiG 21 PF, dotáhl těsně mimo obydlenou oblast a doplatil na to svým životem. Více na www.pomnikyletcu.cz/clanky/pomniky-letcu/ceska-republika/ceskoslovenske-letectvo/ceskoslovenske-letectvo-1945---1992/pomniky-leteckych-katastrof/12.11.1974---mjr.frantisek-dolezal.html

Kuba J. - unsigned guest (...71.98...)
2012-07-26 20:52

U armády létala 16 let, pak přešla pod VZLÚ k testování sedaček. Zajímavostí je i to, že to byla jedna ze tří spárek verze U, které měly ještě původní úzkou směrovku bez padákového pouzdra (Izdělije 66-400).

Martin - unsigned guest (...4.132...)
2012-07-26 17:48

Metaxa: Díky za odpověď.

Danik - unsigned guest (...208.91...)
2012-07-26 16:20
PetrM - unsigned guest (...207.242...)
2012-07-26 14:45

ostravak: nespadla nahodou do osmicky - energetiky nez do vysokych peci? mam takovy pocit :))

blm - unsigned guest (...182.2...)
2012-07-26 12:09

Škoda..tahle určitě neměla moc nalítáno,navíc měla ve výzkumáku prvotřídní péči a stálé místo v hangáru.
Asi to mohl být jeden z mála adeptů na letového veterána mig21 u nás?

Lukáš - unsigned guest (...102.166...)
2012-07-26 08:41

Metaxa: Jak jsem pochopil, tak důvodem pro přepravu v celku nebyla otázka financí ale "PR". Zkrátka letadlo v celku je pro kamery zajímavější než rozebrané :-)

ostravak - unsigned guest (...213.62...)
2012-07-26 01:52

V rámci vystavení ve starých " VŽKG" by stála za připomenutí i havárie MIGu 15 UTI 16.7.1969,který dopadl právě do této oblasti.
Málokdo o této havárii dnes ví,oba piloti se katapultovali,ale bohužel zahynuli tři zaměstnanci železáren.

Metaxa - unsigned guest (...208.30...)
2012-07-25 22:53

Martin: vyjde to mnohem levněji...přepravit to musíš stejně, ale když to budeš rozebírat, tak potřebuješ navíc přípravky(další náklad), na kterých to povezeš, delší dobu placení jeřábu na místě nakládky a vykládky(zvýšený náklad) + práce na rozmontování a smontování(taky další náklad).

14 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details