Photo Detail

B737-55S


Author: Martin Meluš
Date taken: 2012-02-21
Number of ratings: 0×
Number of views: 4290×

Description:

21.02. Welcome water salute of new CSA retrojet

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Petr Sidak - unsigned guest (...141.0...)
2012-03-01 09:06

Krásné barvy, dílo se povedlo. Uměl bych si klidně představit celou letku v těchto barvách.

Pro vtipálky lamentující nad cenou této údržby. Asi by podle vás bylo úplně nejlepší nedělat údržbu vůbec. Nechat uhnít postupně všechny součásti a letadlo spadnout. Sakra zamyslete se nad tím co blijete do éteru, neboť se to nedá číst.

Rozhodně mi vadí méně, když se peníze z mích daní investují do národního leteckého dopravce, než když se postaví za stejnou cenu směšně malý kousek silnice, který za rok provozu stejně potřebuje opravu. Dokud bude státní zakázky získávat spolek idiotů typu Skanska, Metro stav, Viamont a jiní podobní, tak budu raději, když si ČSA přemalují celou letku.

Juris - unsigned guest (...99.134...)
2012-02-26 11:09

No já bych si to nechal rád vysvětlit.Co třeba znamená současný stav útlumu linek?To je nějaký obchodní fígl po kterém nastane nebývalý rozmach firmy?Neskrývá se za tím přeloženo do lidové řeči asi toto:služby ČSA stály za h...o,byli dražší než ostatní,tak s nima přestali lidi lítat,co?Řekl bych,že už se nikdy nevrátí na linky co lítali,páč si je rozebrali jiní,třeba ti,co nebyli tak nenažraní.
V této republice bylo zavřeno spousty jiných firem,který něco vyráběly,textilky,sklárny,porcelánky,papírny tak proč by nemohla skončit tak zbytečná žumpa jako je ČSA.

Toman - unsigned guest (...188.240...)
2012-02-26 10:08

Aha, pokud vidím argument typu "obyčejní lidé", míchání současného stavu útlumu linek s prodejem majetku, který proběhl před lety, tak je jasné, že snažit se o věcnou debatu nemá smysl. Tím bych to tedy ze své strany ukončil.

Juris - unsigned guest (...99.134...)
2012-02-26 09:02

No,pane kolego,vůbec bych se neodvolával na odvody lidí na něco díky ČSA napojených a nemyslím si že je na Ruzyni díky ČSA provoz daleko vyšší,když už téměř nikam nelétají a pokud dolétají,těch pár ruských dědin obslouží někdo jiný a lidi co jsou napojení budou napojení dál,určitě o práci nepřijdou.
Jen tak zhruba,jak jsem se dočetl v odborném článku:státní firmy na Ruzyni neodvádějí zisky do státní pokladny,ale utápějí je v ČSA.Samozřejmě,že ty peníze pak v kase státu chybí a ten pak více šklube na daních obyčejné lidi.Řekl bych,jak píšete,že se vrací 65%,že je to pouhé paběrkování proti tomu,co zařve v jedné nepotřebné státní firmě ČSA,která,jak jsem se taky někde dočetl,už snižuje tu miliardovou ztrátu,ale zapomněli napsat,prodejem výrobních prostředků-letadel,pro mě je to to samé,jako kdyby pekař prodal svoji pec a radoval se,jak vydělal.

Toman - unsigned guest (...188.240...)
2012-02-25 22:30

Když vidím ty vášně, dovolil bych si upozornit, že i dotace ztrátové společnosti se může státu vyplatit a že ty kupecké počty jsou trošku složitější. Když pominu stropy na sociální, které to zkreslují, tak jen na daních zaměstnanců a odvodech na SZP se státu vrací 65% hrubých mezd samostných ČSA. Další daně odvedou zaměstnanci letiště a dalších firem na jejich provoz napojených, v rámci aeroholdingu i soukromých firem úplně mimo, a pak i samotné tyto firmy včetně letiště s.p. A je snad každému jasné, že s ČSA je provoz na Ruzyni daleko vyšší než by byl bez nich.

Juris - unsigned guest (...99.134...)
2012-02-25 20:15

Drahý příteli,jedno to asi nebude,když se o způsob zvláštního financování provozu této nepotřebné státní firmy zajímá EU jako o nepovolenou podporu,říká se tomu nějak tak,ne?A o jakém rozdělování a přerozdělování to píšeš?Ahá takže ten prodělek a to že už téměř nikam nelítají je vlastně jen chytrá finta,taková novinářská kachna,kterou vypustili z vlastně prosperujících ČSA asi aby zamaskovali,že se tam všichni do poslední uklízečky pakují a ostatní jim to nezáviděli,ne?A proč jsou Technics,Holidays a Handling v plusu?No jestli to nebude tím,že mají práci,tzn,že o jejich služby je zájem,což se asi nedá říct o ČSA,to jsou obyčejný kupecký počty,který ovládají děcka na základce.Pokud by ses chtěl opravdu podrobněji seznámit s problematikou,jak jdou švindly,najdeš to na flymagu ve starých článkách,jeden ekonom to tam podrobně popisuje.

David - unsigned guest (...181.119...)
2012-02-25 19:01

Co to tu placas? Vazne mas pocit ze do toho vseho rozdelovani a prerozdelovani vidis? Jaktoze Technics jsou v plusu? A Holidays taky? A co Handling? Jaktoze jedine CSA je v minusu? A neni to nakonec jedno kdyz vsechno patri pod aeroholding? Nemyslis ze ten minus je treba umele vyvolanej v zajmu co nejvetsiho snizeni trzni ceny? To, jestli jako obycejnej clovek dotujes ze svych dani takovyhle nater se nikdy nedovis.

Juris - unsigned guest (...99.134...)
2012-02-25 11:44

Bára:kolikrát ses udělal,než jsi tohle sesmolil?Takový výrazy-ponižují naše Aerolínie-no to je krása.Pro mě za mě si jim dej na další lak třeba všechno co máš,ale myslím,že toho moc mít nebudeš,protože jsi se k práci ještě asi moc nedostal.Beru to od tebe jen jako silné řeči,myslím si,že si rád po sobě čteš.A máš plnou pravdu,že tohle si ledasjaké společnosti v KRACHU nemohou dovolit-platit svůj nevýdělečný provoz provoz z peněz daňových poplatníků.Z těch elegantních kabátků má 99,9% lidí v ČR úplný hxxxo.Ano příteli,tobě ještě scházelo napsat:Československé státní aerolinie si rozvracet nedáme!:-))

David - unsigned guest (...181.119...)
2012-02-24 19:58

Zajda: Jakozto clovek rozumny vidim ze si reagoval na muj prispevek, i kdyz sis spletl osloveni. Hned po prvni vete ti musim rict ze nemas pravdu, zasadni rozdil mezi name je ten, ze ja se na tu fotku podival proto, ze obdivuji eleganci nateru vznikleho v 60. letech. Ty, podle tveho prvniho prispevku proto, ze sis musel rypnout do ekonomiky provozu a dotovani aerolinii. Pochopil jsem ze ti slo to poznamku, ze asi ne nahodou byly obe retra v jedne chvili na zemi. Samozrejme a myslim ze je to pochopitelne. Ale i presto to neznamena ze XGB bylo uzemneno jenom kvuli spolecne fotce s XGC. Znovu opakuji, ze ne vsechny letadla musi byt ve vzduchu, maji prostoje. A to, ze nekdo poslal na linku jine letadlo a ne XGB, myslim nebylo na skodu. Mimochodem me tesi, ze jsem chytry jak radio. Nerekl jsem ti konkretni cifru, ale to je tak vsechno. Nez zas napises nejaky blabol, zamysli se.

Milan Ch - unsigned guest (...196.213...)
2012-02-24 19:53

Zajda : cena se pohybuje mezi 60,100 až 150 tisíc euro,záleží na složitosti nástřiku.Spokojen?:))

41 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details