Photo Detail

A380-841


Author: rozprach
Date taken: 10/2011
Number of ratings: 1×
Number of views: 2363×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Fero - unsigned guest (...127.43...)
2011-10-09 14:54

JS : Ďakujem.

JS - unsigned guest (...178.60...)
2011-10-09 11:52

Fero: 1. Snimac teploty T12 - informace o teplote vzduchu vstupujiciho do motoru se posila do EEC - Electronic Engine Control.
2. Ten povrch je na dotek hladky, ale zaroven je perforovany, jsou v nem male dirky, zadna hruba sitovina. Slouzi to ke snizeni hluku, jako akusticke panely. Trik spociva v tom, ze od hladkeho povrchu se zvukove vlny odrazi a siri se dal do prostoru, ale tady se cast zachyti a a uz nemuze pokracovat.

Fero - unsigned guest (...127.43...)
2011-10-09 09:01

2x ? : 1. Na čo slúži to čidlo ? 2. Obvykle vstupy motorov sú hladké a tu je sieťovina. Dôvod ? Ďakujem.

JS - unsigned guest (...178.60...)
2011-10-09 00:24

Maji svicky (vetsinou 2) pro zapaleni smesi pri spousteni motoru. Potom se zapalovani odpoji a smes uz ve spalovaci komore vesele hori sama. Zapalovani je mozne manualne, nebo automaticky (podle typu motoru) kdykoliv zapnout jako prevenci proti zhasnuti plamene.

petr - unsigned guest (...17.90...)
2011-10-08 23:45

chci se zeptat,nejsem odborník ,ale mají proudové motory zapalovací svíčku nebo se směs vznítí?

Honza - unsigned guest (...102.82...)
2011-10-08 19:10

Pěkný. Chtěl bych se zeptat, jestli A380 s motory EA GP7270 jsou stejně tichý, jako tyhle RR?

Ján Miklas (...183.40...)
2011-10-08 16:46

Roman, ale nie pri spustenom motore :D

Roman Kratochvil (...176.230...)
2011-10-08 13:01

Taky bych se chtěl dostat tak blízko.

8 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details