Photo Detail

YAK42D


Author: Ľubo Hurajt
Date taken: 2011-09-29
Number of ratings: 0×
Number of views: 3725×

Description:

29.09. HC Dynamo Moscow (KHL charter)

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Ľubo Hurajt - unsigned guest (...55.240...)
2011-10-03 12:38

tento YAK je prevádzkovaný spoločnosťou Tulpar Air, a takto aj priletel..prosím redakciu o opravu mylného údaju

Petr - unsigned guest (...142.234...)
2011-10-02 21:57

to letadlo je tak dobré , že ho nezavel ani Aeroflot

Peter B. - unsigned guest (...244.250...)
2011-10-02 13:06

to navigatormarty: ...ale u Jaku se pokud vím říkalo, že třetí mototr je tam pro překonání odporu vzniklého přidáním třetího motoru...
to možno platilo pre JAK 40 ktorý mal motory také aké mal ale JAK 42 je úplne iné lietadlo.

Pavel M - unsigned guest (...149.119...)
2011-10-01 11:52

to Swans0ng: Několikrát jsem letěl Air Uganda (CRJ-200s a MD-87s) Entebe-Nairobi a místní lety po Ugandě, vše proběhlo v pohodě včetně dobrého přístupu "černého" personálu jak k letadlu tak k cestujícím na palubě. Velmi přísně kontrolují zavazadla a cestující před vstupem na letiště, a následně při odbavení do letadla. Eagle Air Uganda mají naši L410, se kterou obsluhují vnitrostátní letiště v Arua a Moyo. Letěli jsme s ní mimořádně i do Kasese.

Swans0ng - unsigned guest (...222.209...)
2011-10-01 08:35

Gratulace fanouskam Lva!!!

JiH - unsigned guest (...45.43...)
2011-09-30 18:34

navigatormarty: videl bych to podobne, i s tim zaverem.

jose - unsigned guest (...98.168...)
2011-09-30 17:36

navigatormarty: úplný súhlas!!!
Ľubko: pekná fotka!!! :)

navigatormarty - unsigned guest (...72.2...)
2011-09-30 14:25

to Saker: no o enormní síle motorů by se sice dalo něco říkat u Tu154, i když jejich nabíhání není z nejkratších, ale u Jaku se pokud vím říkalo, že třetí mototr je tam pro překonání odporu vzniklého přidáním třetího motoru :-)). A k poznámce o 727, co vydržela a stále dokáže vydržet B727 při lítání v Africe, přistání a starty na prašné rwy, létání v podstatě bez údržby. Doporučuji shlédnout pár filmů, nedávno i na našich televizích a to co tam prováděli a v jakém stavu létali se 727 to by při vší úctě Tu154, jakkoliv jí mám rád, nedala...Ono v současnosti, ale to je jen můj soukromý a ničím nepodložený názor, to vypadá, že u východní techniky bývá problém s údržbou nebo nedisciplinovanými posádkami a u západních s elektronikou a "zhýčkaností" posádek ve smyslu snížení pozornosti a stále větší důvěře v techniku, kterou netřeba za letu tolik kontrolovat... Je to už pár let co mi jeden nejmenovaný "starý" cpt létající tenkrát na bussines jetu v Košicích řekl " Vieš, my už niesme piloti, my už len ďubkáme..."

Saker - unsigned guest (...167.44...)
2011-09-30 14:03

Presne kvoli tomuto mi poskocilo srdce ked som sa dozvedel ze Poprad ide do KHL. Tychto krasavcov nam na letisku pribudne a co je najdolezitejsie ze nielen tychto a bude ich niekolko do tyzdna co polomrtvemu TAT prospeje v maximalnej miere. Tych co odsudzuju YAK-42 pripadne ine ruske stroje chcem odkazat na havariu A330 spred dvoch rokov - chyba posadky plus zlyhanie techniky (aj ked vraj vplyvom externych cinitelov) neviem ze by sa na A330 hovorili zle veci odvtedy. Tak isto je to aj s tou tragickou vecou 3 tyzdne dozadu. Nech je to chyba posadky, nech je to chyba techniky, nech je to chyba udrzby...reputacia YAK-42 je jasna. Odolny a spolahlivy stroj o ktory pokial sa spolocnost stara urobi jej skvelu sluzbu...a navyse je to krasavec. Pre tych co odmietaju sovietsku techniku nech si nastuduju zlyhanie posadky MALEVu okolo roku 1980 kedy pilot ZABUDOL vysunut pri pristati podvozok sadol na brucho...a len vdaka enormnej sile motorov a pevnej konstrukcii draku s tym o par desiatok minut bezpecne opät pristal. Skuste to s B727...

32 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details