Photo Detail

EV-55M Outback


Author: Milan Bureš
Date taken: 06/2011
Number of ratings: 0×
Number of views: 5595×

Description:

24.06. First (successful) fligt of new type

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



st.guenther - unsigned guest (...142.236...)
2011-07-12 08:12

...taky proč cpát byrokratům do chřtánu prachy za poplatky jejichž výše je naprosto nesmyslná a ničím smyluplným podložená...jen prachy na chod přebujelého bolševického bruselského molochu plného zamindrákovaných neschopných hlupáků...a to se po tříleté nucené spolupráci s francouzskými soudruhy vyjadřuju velmi přívětivě o jejich práci a jejich schopnostech...

m@rek - unsigned guest (...245.121...)
2011-07-01 06:36

Vojenské imatrikulace, aneb jak obejít certifikaci EASA a ušetřit peníze.

PeterV - unsigned guest (...95.233...)
2011-06-28 23:06

To st.guenther: zajímavý a poučný článek. Jak jsem řekl, máte k tomu blíž . . .

st.guenther - unsigned guest (...142.236...)
2011-06-28 20:19

To PeterV: ...já vycházím z toho, že v tom zmíněném článku je odkaz na rozhovor s ing.Petrem Štěrbou, takto šéfkonstruktérem Evektoru a EV55 a tam to tam vysvětluje...takže usuzuji, že je to vojenské číslo viz. www.letistecr.cz/rozhovory-a-komentare/evik-na-zahonu.aspx

PeterV - unsigned guest (...95.233...)
2011-06-28 20:08

To st.guenther : Asi budete mít pravdu, jste k tomu poměrně blíž než já a možná jste u toho i byl. Nedá se ale popřít že styl a velikost těch čísel v souvislosti se začátkem Air Show v Paříži mohlo vézt k mému logickému závěru. Z prvních snímků nebyla vidět registrace, a že jeden z pilotů je voják taky nebylo známo.

Pokud se to ale bude certifikovat jako vojenské letadlo (že by to armáda financovala?), jak se to projeví na prodejnosti tohoto letadla ve zbytku světa? RVHP už neexistuje, a na rozdíl od civilní FAR/JAR certifikace, různé země mají různé pravidla pro vojenské certifikace. Pokud letadlo už má civilní registraci tak vojákům to buď stačí nebo si to už nějak upraví.

st.guenther - unsigned guest (...142.236...)
2011-06-28 16:45

...já vim jak vypadají čísla pro IPAS, ale vzhledem k tomu, že EV-55M ájde cestou vojenské certifikace, tak nemá klasické třeba OK-EVE u VUT100 Cobra ....ale kupříkladu L-610 měl číslo 0005 (původně OK-VZC) protože byl na vojskových zkouškách a létal u CzAF...a jinak prototypy kunovických (ale i jiných) letadel vždy měly tvar imatrikulace např. OK-134 jako bylo u zmíněného stroje L-610...takže pokud se jedná o vojenskou certifikaci, je 0458 správné číslo a možná se také může změnit v OK-458... a pak čísla změnit za písmena např OK-EVO ,aby to bylo stylové ....ale ve své podstatě je to fuk co má na trupu, jestli čísla nebo písmena...hlavně aby byrokrati dali všechna potřebná razítka a šlo to do světa a investice se vrátila :-)

Milan - unsigned guest (...70.169...)
2011-06-28 15:25

To PeterV: Jsi bohužel vedle. S katalogovým číslem to nemá co do činění. Pokud by to tak bylo - nepostrádáš v tom případě na éru nějakou registrační / imatrikulační značku?

PeterV - unsigned guest (...95.233...)
2011-06-28 15:02

To st.guenther: jedna ukázka těch registračních čísel na letadlech předváděných na Air Show v Paříži je např. tady -
www.planes.cz/cs/photo/1109856/an158-100-ur-ntn-antonov-design-bureau-adb-pariz-le-bourget-lbg-lfpb/

st.guenther - unsigned guest (...142.236...)
2011-06-27 19:54

...ta imatrikulace by měla snad bejt vojenský číslo a ne číslo pro Paříž...a z letu jdou fotky na www.letistecr.cz/akce-a-souteze/evik-nad-zahonem-a-letiiiiii.aspx a krátký film na www.evektor.cz/prvni-let-letounu-ev-55m-outback.aspx

Dan (...169.195...)
2011-06-27 17:15

PeterV: Do letosni Parize se drive puvodne planoval...

14 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details