Photo Detail

L610M


Author: Milan Bureš
Date taken: 05/2011
Number of ratings: 0×
Number of views: 7359×

Description:

15.05. Transport of L610 prototype fuselage from production factory to Kovosteel company area, where this aircraft is going to be completed and preserved.

AKT



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Feri - unsigned guest (...112.68...)
2011-05-19 22:06

Fotografia L610G (Ayres 7000) z Novembra 2009

www.airport-data.com/aircraft/photo/403361.html

romul (...39.96...)
2011-05-17 11:13

www.abpic.co.uk/photo/1002512/

Ví někdo jestli v tom Albany ještě stojí a nebo ho už zlikvidovali?

Jivo (...245.79...)
2011-05-16 22:29

Dalsi informace jsou na www.l410.cz/wp/l610/hist
Jedna pani povidala, ze problem byl s motoroma a az se sehnaly, tak uz konkurence par let uspesne letala.

.falcon (...231.128...)
2011-05-16 21:17

Našel jsem pro laiky zajímavý web o L610
www.marecek.cz/view.php?cisloclanku=2006012501
Koukám,že se počítalo i s protiponorkovým typem...

Šmaky-Venda-VendaLBC (...103.136...)
2011-05-16 17:48

To se už řešilo u jiných fotografií 610. Prý letoun měl spoustu problémů a nebylo schopno ničeho, snad jen drak byl dobrý. Nevím, ale také by mne zajímal objektivní názor od lidí, co měli k tomuto stroji velmi blízko.

PeterV (...95.56...)
2011-05-16 16:57

Ještě jenom malý dodatek: existuje mnoho fám a často falěšných představ o tomto letadle, a myslím že by si zasloužilo aby někdo jednou objektivně zanalyzoval jaké to bylo ve skutečnosti v porovnání s podobnými konkurentními letadly.

PeterV (...95.56...)
2011-05-16 16:53

To Milhaus: pro certifikaci letadla ty dva dokumenty (ještě necertifikované) musí existovat protože jedním z účelů certifikačních zkušebních letů je dokázat že výkonostní parametry publikované v těch dokumentech jsou platné. Takže v nějakém šufleti už řadu let se určitě na ně jenom práší, a pravděpodobně jsou už i zapomenuté že tam vůbec jsou.

milhaus (...103.7...)
2011-05-16 15:23

to Peter V. Hartmann: Zdravím, obávám se, že ani asi nebudou, nikdy to nebylo certifikovaný. Spíš by se dalo velikostí přirovnat k Saabu 340, maximálně DHC-8-100/200. Byly dvě verze, jedna s českým motorem M-602 a druhá s GE CT-7( jako má Saab 340) Tenkrát se rozhodnutí použít tenhle motor dost řešilo, neměl vůbec rezervu pro zvyšování výkonu a s MTOW 14500kg už byl proti Saabu(MTOW13155kg) trochu podmotorovaný.
Pokusím se ten článek najít a pošlu Vám ho.

PeterV (...95.56...)
2011-05-16 12:36

Jestlipak má někdo manuály (AFM a Operating Data Manual) pro toto letadlo. Rád bych udělal technické porovnání s konkurenty abych poznal jak skutečně dobré (nebo špatné) to bylo v porovnání třeba s DHC-8 nebo ATR.

Koňo (...197.99...)
2011-05-16 10:59

Čo niekde zle parkoval keď zavolali odťahovku?:D

12 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details