Photo Detail

AN148-100B


Author: Daniel Najman
Date taken: 2011-04-25
Number of ratings: 0×
Number of views: 6327×

Description:

25.04. First visit of An-148 in Czech Republic. First Monday flight of Aerosvit UA on Kiev - Karlovy Vary - Kiev route.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Pazelya - unsigned guest (...32.126...)
2011-12-31 15:01

2eon:

tak je to pěkná blbost, že nějaké spadlo do moře, měl bys to prověřit to, co píšeš. Na druhou stranu, také bys měl zjistit proč to jedno letadlo spadlo a za jakých podmínek. A pak komentovat.

Jaroslav Maceček - unsigned guest (...178.192...)
2011-08-08 09:05

@ eon
Před třemi lety to byl turbovrtulový An-140. A jen tak mimochodem u Learjetu 23 (ten úplně prví) se v průběhu testování zřítil prototyp, no a doteď je považován za jeden z nejúspěšnějších bizjetů.

eon - unsigned guest (...179.188...)
2011-08-08 01:06

odpovědi:
1) Pazelya: měl jsem za to, že jeden spadnul tak před třemi lety do moře a druhý letos v květnu při testech před předáním. Jestli je to jinak, pak ten, koho to zajímá, ať si to dohledá. Podle mě, i kdyby spadlo z osmi jedno, je to u nového typu hodně.
2) M_V: to samozřejmě nevím, možná opravdu nebyly motory na plný tah nebo posádka zkoušela nějaký nový postup, ale nebylo to vůbec, fakt vůbec příjemné. Že je vevnitř míň místa než třeba v Avru a výbava/design zastaralý, na tom si ale trvám :-))).
3) přeji pěkný den :)

Pazelya - unsigned guest (...142.91...)
2011-05-19 16:44

2eon:
řekni mi prosím, odkud bereš dvě letadla co spadli? mám pocit, že o tom jediném ale neznáš nic, a hlavně proč spadlo :)

M_V - unsigned guest (...231.127...)
2011-04-28 18:40

eon + Dan: 2 * 67 kN na 42 tun MTOW vypadá srovnatelně s obdobnými typy (Embraer E-jet, ARJ, CRJ...), nemůže být pocit podmotorování způsoben tím, že nepoužili plný tah?

Ale velké ty motory opravdu vypadají, obtokový poměr zhruba 6:1 je dost, navíc ten motor je tříhřídelový, což je myslím u tak malého motoru unikát (RR používá tuto koncepci u mnohem větších motorů).

Co mě ale u dnešních ruských a ukrajinských dopravních letadel zaráží je "sériovost" výroby (přinejlepším pár kousků za rok). Jsem zvědav, jestli se jim podaří aspoň s jedním typem prorazit a dodávat opakovaně desítky strojů ročně, pokud možno i jinam než na domácí trh a do spřátelených zemí.

Dan - unsigned guest (...243.108...)
2011-04-28 08:50

eon: Zajimavy postreh, me prave na prvni pohled napadlo, ze to musi byt spis premotorovane, kdyz to ma motor velky skoro jak trup ;)

eon - unsigned guest (...179.188...)
2011-04-27 23:09

Obávám se, že jediné, co je na letadle krásné, je právě ten vzhled zvenku. Letěl jsem přímo tímhle kusem z Tbilisi na KBP. Interiér velmi zastaralý (ačkoli je to nové letadlo), horší než staré 737-4 ČSA, dojem z letadla - že je to podmotorované a v případě průšvihu málo obratné, těžkopádné.
Skutečnost, že je jich na světě provozováno osm a dva spadli, podle mě není nic moc.

JiH - unsigned guest (...245.89...)
2011-04-26 18:54

krasny stroj, a hlavne ty motory!!! ... navic prijemna zmena a rovnou double premiera :)

Dádin - unsigned guest (...102.86...)
2011-04-26 15:54

neměl náhodou přiletět 737-500...??

dědek - unsigned guest (...86.243...)
2011-04-26 08:12

škoda,že sem s tim taky nelícou..

20 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details