Photo Detail

L-13 Blaník


Plane type: L-13 Blaník
Airport: Stankov (LKSA)
Airline: Private
Registration: OK-4702
Author: Flysky
Date taken: 04/2011
Number of ratings: 0×
Number of views: 6094×

Description:

The extended validity of the CAA type certificate for the Blaník gliders in the Czech Republic ends April 4th. Hopefully the situation will shortly be resolved.

AKT



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



st.guenther - unsigned guest (...142.236...)
2011-04-06 08:14

Zde vyjádření z března 2011
www.letistecr.cz/aktuality/aktualni-situace-letounu-l-13-blanik.aspx
..a to i s novými bulletiny AI, resp. Letu Kunovice
...a jen podotek k diskusi dole, ano, nejpravděpodobněji někdo něco dostal do kapsy, ale ne u nás, ale v EASA..je to hodně silně zalobbovaná záležitost...a ono je taky jednodušší ty levný dovezený "Trabanty" dotáhnout, protože se to v Německu váli bez užitku všude možně...a zdánlivě se v tom i pohodově lítá, ale je to Trabant a za chvíli se to rosype...o Blaníky je třeba se starat, ale za to vydržej skoro všechno..hlavně se na tom člověk naučí jako na ničem jiným....

Fero - unsigned guest (...102.58...)
2011-04-05 22:15

Ak by sa takto malo konať vždy, tak je pomaly čisté nebo ( viď Jivo ). EÚ je raj pre úradníkov a pohroma pre nové členské krajiny. Tí chlapi v Rakúsku predsa neboli prví, ktorí precenili svoje schopnosti, vedomosti a hlavne možnosti lietadla. Kunoviciam držím palce aby to úspešne vyriešili !!!

Juris - unsigned guest (...86.3...)
2011-04-05 19:58

Nebo koho co sere?Potřeba sem natahat krámů z Německa?Jak je možný,že někdo zakáže provoz těchto Blaníčků?Asi dostal do kapsy,co?

Juris - unsigned guest (...86.3...)
2011-04-05 19:54

No nevím tomu začátka konca.A co se stalo v tom Rakousku?Vzpomínám,když se v Křižanově zabili 2 kamarádi v L-23,nebylo kolem toho tolik humbuku.....

Ruda - unsigned guest (...193.24...)
2011-04-05 11:24

Tady něco bližšího: letistecr.cz/aktuality/co-se-deje-s-blaniky.aspx
Mrzí to, já na Blaníku dělal pilotky v Roudnici L.P. 1975.

o.krumpoch - unsigned guest (...224.64...)
2011-04-05 08:47

Alberte:slavná EASA,už nadělala paskudy ve světě leteckém..

Albert Orlita - unsigned guest (...158.158...)
2011-04-05 08:41

To "uzemnění" Blaníků má na svědomí evropská letecká agentura EASA. Přesto, že naše Blaníky mají doložitelnou historii, nálet akrobatických hodin atd. Pánové z agentury nevzali v potaz, že jeden fatální případ z naprosto bezkonkurenčního počtu vyrobených kusů (2.654), který dosud nikdo nepřekonal a určitě už nepřekoná, není relevantní. Tím spíše, že trhlinky, které byly nalezeny, mohly klidně vzniknout při generální opravě v SSSR, kde původně tento Blaník létal. Blaníků po světě létá tolik kusů, že by jednoho mohla napadout myšlenka, že na definitivní ortel nad tímto větroněm netrpělivě čekají ostatní výrobci dvoumístných větroňů. Já vím, že to možná není pravda, ale jak říkají bratia Slováci "...naozaj, zvonku to tak vyzerá"

Daniel Štuksa (...108.65...)
2011-04-05 07:57

Krásné foto krásného větroně... (Vím že správně je to kluzák, ale mě se slovo větroň líbí víc.)
Ano, PeterV má pravdu...

PeterV - unsigned guest (...95.56...)
2011-04-05 01:06

Chlapci a děvčata, nezoufejte si, budoucnost Blaníků je zářná. Akorát se budou muset vyvézt do zahraničí kde potom budou sloužit dalších 50 let. Copak byl Blaník navržen hůř než DC-3 a éra stejné doby které úspěšně slouží dodnes? Chce to jenom vůli. ne voly.

Jivo - unsigned guest (...49.75...)
2011-04-05 00:26

Takze vcerejsi nadherne letani asi nas Hrdlorezy bylo na delsi dobu posledni. Krasna podivana z Malesic ze zeme.SKODA, takova ikona letectvi, ktere ma upechy z celeho svet skonci pro nehodu nasich slavnych a chytrych antiatomovych sousedu.
Proc se treba neuzemnili vsechny Airbusy po nehode AIR FRANCE? Jaky je v tom rozdil?

19 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details