Photo Detail

A319-114


Plane type: A319-114
Airport: Prague - Ruzyne (PRG/LKPR)
Airline: Lufthansa (DLH/LH)
Registration: Unknown
Author: Desenský Michal
Date taken: 02/2011
Number of ratings: 0×
Number of views: 4769×

Description:

New Recaro seats




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Jan Valtr - unsigned guest (...176.63...)
2013-08-14 21:24

Letel jsem s tim take do Frankfurtu a mohu rici ze jsem byl naprosto nadsen :) vzhledove parada, komfort snad o neco lespi nez ma CSA nebo Travel service a spousta mista pro nohy :)

booča - unsigned guest (...176.169...)
2011-03-07 09:39

Letěl jsem s tím nedávno do Frankfurtu a není poznat rozdíl.

eon - unsigned guest (...179.188...)
2011-03-06 22:16

Letěl jsem s tím (nebo s něčím obdobným) už předloni ve Swissu A319, cestovní komfort je úplně normální, jen se sedadlo trochu vlnilo a když se člověk dotknul stolku před sebou, cítil teplo zad cestujícího vpředu. Konstrukce byla svoji minimální tloušťkou naopak sympatická, elegantní.

Ondra - unsigned guest (...146.72...)
2011-03-06 21:35

To je jako business class :)

toraidhe - unsigned guest (...173.153...)
2011-03-06 20:20

mam to otestovane s OS. Je to uplne do pohody (mam 190cm), a ako sucast konceptu NEK to zjavne na long hauloch nebude, takze ta panika je zbytocna...

mezek - unsigned guest (...71.45...)
2011-03-06 19:05

Jsou méně pohodlné, protože díky kratšímu sedáku je hmotnost těla rozložená na menší ploše. Aby se tohle vykompenzovalo, musely by být výškově stavitelné, aby si každý mohl nastavit výšku tak, že se budou stehna dotýkat sedáku po celé ploše. A jestli je polstrování tužší, tak sedět v nich pár hodin bude utrpení. Ale na krátké vzdálenosti to je jedno.
Jediným smyslem tohoto je snížit hmotnost (menší spotřeba) a zvětšit sedačkovou kapacitu (teoreticky se stejnou spotřebou přepraví větší náklad).

Vojta - unsigned guest (...102.226...)
2011-03-06 18:30

Co jsem slyšel, tak mají být minimálně stejně pohodlné, mají poskytnout díky svojí tloušťce o něco málo více místa pro nohy a jsou lehčí, takže šetří trochu paliva. Nechápu ty negativní reakce, protože pochybuju, že by zrovna LH používala něco špatného a navíc na to ještě tak upozorňovala v kampani...

Q - unsigned guest (...180.0...)
2011-03-06 17:16

Zkusil jsem je v A319 Austrian při 1,5 hodinovém letu a byly pohodlné, žádný velký rozdíl jsem nezaznamenal.

M.C. - unsigned guest (...113.8...)
2011-03-06 16:57

Kdo z vás už v tom seděl,že tak dobře víte jak se v tom sedí?
Co byste nechtěli na 2-3hodiny letu?Ušák? :-D

Jirka J. - unsigned guest (...102.15...)
2011-03-06 15:34

Nedej bože, když za vámi sedí někdo s dlouhými nohami a celou cestou vás bodá koleny do zad...

15 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details