Photo Detail

B737-8BK


Author: zira
Date taken: 01/2011
Number of ratings: 0×
Number of views: 4671×

Description:

Shaiyb al-Banat mountains, shortly before landing at Hurghada airport




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Mishaw (...207.1...)
2011-02-22 12:10

Peter: Ano, mění to kvůli větru. Standartně se lítá rwy34, má totiž lepší vybavení.

Peter - unsigned guest (...99.198...)
2011-02-15 20:53

v HRG sem byl 2x, jednou jsme sedali na 16 a podruhé na 34, vzlety nazpět do PRG byly na RWY34. možná to někdy změní kvůli směru větru.

Nouvelair - unsigned guest (...134.129...)
2011-02-15 18:40

ziro maila jsem ti uz posilal ale nevim jestli ti dosel obcas se mi stane ze poslu mail a neodesle se a ani me to neupozorni ze mail nedosel

miťo - unsigned guest (...148.5...)
2011-02-15 10:19

len sa z tej dráhy nepoondite ma to vôbec zmysel sa dohadovať kde to pristane.

Peter - unsigned guest (...212.40...)
2011-02-14 19:52

A vie tu niekto, preco sa v Hurghade stale sada na 34?

Nouvelair - unsigned guest (...134.129...)
2011-02-14 19:48

jojo to by bylo super mail je mata.nui@centrum.cz díky

zira (...100.31...)
2011-02-14 19:22

Peter:bylo to na dráhu 34,Nouvelair:ještě něco mám,můžem se domluvit přes mail.

Peter - unsigned guest (...212.40...)
2011-02-14 18:29

Vyzera to ako pristatie na drahu 16, bolo to skutocne tak? pretoze ja som tam bol 3x a stale sadal na 34.

Nouvelair - unsigned guest (...134.129...)
2011-02-14 17:25

jojo to tak odpovida tudy jsme se taky priblizovali k HEGN chtel jsem se te ziro zeptat jestli nemas nejaky fotky z cesty s TVN jestli by si me kdyztak nejaky mohl poslat na mail s TVN jsem letel v noci takze krome zcela cernych fotek z letu a par na letisti s nim celkem nic nemam

Nouvelair - unsigned guest (...134.129...)
2011-02-14 15:36

mádhera opravdu nadhera jen by TVS melo vycistit vstup ale to je jen detail:) taky jsem si to s nim uzival ale na ceste zpet

13 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details