Photo Detail

TU134A


Author: Ivan Čáni
Date taken: 1990
Number of ratings: 1×
Number of views: 3881×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



st.guenther - unsigned guest (...142.236...)
2010-11-24 21:21

to Lukáš: ještě mne napadlo s kým se na toto téma poradit, tak kdyby byl zájem stačí na sebe poslat kontakt na Magazin@LetisteCR.cz a předám tip na koho se obrátit a poradit se, jedná se o velmi zkušeného a všeobecně známého leteckého odborníka, kterého znám několik desítek let (nejen já v letectví se on pohybuje přes 50 let) a pokud mu čas dovolí zcela jistě rád poradí jak na to, stát se profesionálním pilotem...... :-)

Lukáš - unsigned guest (...102.95...)
2010-11-19 22:10

st.guenther : Moc děkuju za informace :)

st.guenther - unsigned guest (...142.236...)
2010-11-19 18:40

To Lukáš, možná by například se eventuálně chtělo poradit se třeba například na Vyšší odborné škole a Střední průmyslové škole dopravní v Praze (Masná 18, Praha 1) www.spsdmasna.cz ...to jen pro příklad...nebo také napíklad Střední odborná škola civilního letectví, Praha - Ruzyně, www.soscl-ruzyne.cz, nebo Střední průmyslová škola dopravní v Plzni, www.dopskopl.cz ....ale lepší je se tam předem poradit, sdělit jaké mám plány a vyslechnout, nebo si přečíst co oni vyučují za obory a zaměření a tak....to tak na příklad

Brru - unsigned guest (...77.165...)
2010-11-19 17:55

To japoko: Takto bych to neviděl, asi jsi tu dobu nezažil. Vyžírkové měli jiné funkce. Myslím, že svým způsobem to byl taky rekord. Mnoho pilotů bylo kvůli dietám popotahováno.

japoko - unsigned guest (...250.243...)
2010-11-19 15:23

Ano, tomu se česky říká "vyžírka".

lukáš - unsigned guest (...102.95...)
2010-11-19 15:21

Ahoj chtěl bych se zeptat, jestli někdo z vás neví kam bych měl jít na střední školu..Abych měl potom lepší cestu ke kariéře dopravního pilota??? :) prosím

marwald - unsigned guest (...67.24...)
2010-11-19 15:01

Šaňo Husár byl stihač a běžně lámal rekordy v délce,ale s jedinou výjimkou, a to když šlo o výši diet, takže když bylo třeba tak dovedl s tůčkem ve vzduchu skoro couvat a v PRG po přistání pojížděl i 15 min. aby se motory vyply ve "správný" čass a posádka dostala vyšší diety

7 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details