Plane type: | TU134A |
Airport: | Poprad - Tatry (TAT/LZTT) |
Airline: | Czechoslovak Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-HFM |
Author: | Ivan Čáni |
Date taken: | 1990 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 3881× |
st.guenther : Moc děkuju za informace :)
To Lukáš, možná by například se eventuálně chtělo poradit se třeba například na Vyšší odborné škole a Střední průmyslové škole dopravní v Praze (Masná 18, Praha 1) www.spsdmasna.cz ...to jen pro příklad...nebo také napíklad Střední odborná škola civilního letectví, Praha - Ruzyně, www.soscl-ruzyne.cz, nebo Střední průmyslová škola dopravní v Plzni, www.dopskopl.cz ....ale lepší je se tam předem poradit, sdělit jaké mám plány a vyslechnout, nebo si přečíst co oni vyučují za obory a zaměření a tak....to tak na příklad
To japoko: Takto bych to neviděl, asi jsi tu dobu nezažil. Vyžírkové měli jiné funkce. Myslím, že svým způsobem to byl taky rekord. Mnoho pilotů bylo kvůli dietám popotahováno.
Ano, tomu se česky říká "vyžírka".
Ahoj chtěl bych se zeptat, jestli někdo z vás neví kam bych měl jít na střední školu..Abych měl potom lepší cestu ke kariéře dopravního pilota??? :) prosím
Šaňo Husár byl stihač a běžně lámal rekordy v délce,ale s jedinou výjimkou, a to když šlo o výši diet, takže když bylo třeba tak dovedl s tůčkem ve vzduchu skoro couvat a v PRG po přistání pojížděl i 15 min. aby se motory vyply ve "správný" čass a posádka dostala vyšší diety
7 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
to Lukáš: ještě mne napadlo s kým se na toto téma poradit, tak kdyby byl zájem stačí na sebe poslat kontakt na Magazin@LetisteCR.cz a předám tip na koho se obrátit a poradit se, jedná se o velmi zkušeného a všeobecně známého leteckého odborníka, kterého znám několik desítek let (nejen já v letectví se on pohybuje přes 50 let) a pokud mu čas dovolí zcela jistě rád poradí jak na to, stát se profesionálním pilotem...... :-)