Photo Detail

AN74T


Author: Milan Cibulka
Date taken: 10/2010
Number of ratings: 1×
Number of views: 2631×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



M_V - unsigned guest (...93.195...)
2011-01-05 23:49

pták: Bohužel nic není zadarmo, takže i Antonov nakonec přišel s verzí An-74-300 s motory klasicky zavěšenými pod křídly. Nemá sice takovou schopnost krátkého vzletu a přistáníi STOL, zato však má menší spotřebu paliva.

www.airliners.net/photo/Antonov-Design-Bureau/Antonov-An-74-300/0236357/L/

pták - unsigned guest (...103.72...)
2010-11-04 14:43

Kubiik - dík za vysvětlení, to je chytrý řešení

JirkaB - unsigned guest (...61.134...)
2010-11-04 12:53

Pěkné!
Ale koukám, že APU má až dole u podvozku. Že to nedali teda taky někam výš.

Kubiiik - unsigned guest (...36.95...)
2010-11-04 11:33

Díky moc za doplnění :-)

gm - unsigned guest (...67.22...)
2010-11-04 11:11

Coandov efekt

Kubiiik - unsigned guest (...36.95...)
2010-11-04 10:40

Jsem jen fanda, ale tuím, že důvody byly zejména 3:
1) zlepšení vztlaku - proud spalin od motoru po svrchní straně křídel - větší nosnost/vzlet na kratších drahách - tuším, že tohle byl ten hlavní
2) částečné zhoršení čitelnosti pro tepelně naváděné střely země-vzduch - žhavé spaliny unikají nad křídlem
3) motory jsou vysoko a tak je eliminována možnost nasátí cizího předmětu při přistání/vzletu/pojezdu

pták - unsigned guest (...103.72...)
2010-11-04 08:54

zajímavé letadlo....ty vysoko posazené motory...to je kvůli přistávání na špatném povrchu? nebo to má jiný důvod?

7 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details