Photo Detail

IL18B


Author: Petr Minařík
Date taken: 1960
Number of ratings: 1×
Number of views: 19008×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Alena - unsigned guest (...87.242...)
2014-03-08 10:23

Hele, Pivonko .. a kterej ty ses? to bys musel byt muj strejda :)

Anonym - unsigned guest (...71.52...)
2013-04-21 09:30

Podle mne byl Rumburak v OK-NAB při té nehodě v Bratislavě jako palubní inženýr, viděl jsem ho v Osudových okamžicích.

Átérka - unsigned guest (...201.62...)
2012-10-19 16:47

A na fotce je také nejstarší zaměstnankyně u ČSA Alena Fikesová :)))

Márty - unsigned guest (...67.69...)
2012-10-01 15:32

Je na této fotce kapitán Josef Semerád?

Vláďa - unsigned guest (...102.235...)
2011-10-11 23:18

Je zajímavý, že ti komouši neuměli ušít pořádný uniformy ani na posádky letadel. Vypadají v tom jako hadráci.

Pivoňka - unsigned guest (...183.120...)
2011-09-08 16:21

Alo,ale můj táta

Alena - unsigned guest (...91.250...)
2011-08-04 22:54

Jiri Pivonka je muj deda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))))

Petr - unsigned guest (...183.120...)
2011-03-13 15:06

ahoj,mohu se zeptat,kdo má možnost přístupu k těmto fotkám

franta - unsigned guest (...80.64...)
2010-12-27 09:38

To Vidlák:Je zajimavé,že někteří lidé nebyli členy KSČ ani STB a díky kvalifikaci dosáhli dobrého postavení.Někde se však členství požadovalo.

Vidlák - unsigned guest (...231.116...)
2010-11-26 09:55

Prověření pro cesty k imperialistům museli mít všichni a všichni také museli podávat pravidelné hlášení stbákům sedícím v Oddělení pro zvláštní úkoly, které bylo zřízeno nejen v ČSA, ale i v každém podniku a státní instituci. Je jasné, že předpokladem pro pravidelné cesty ke kapitalistům bylo členství v KSČ. Věřím, že většina z nich do těch hlášení psala jenom to, co bylo nezbytné, ale na druhé straně je jasné, že pro získání hodnosti kapitána ČSA pouhá odborná způsobilost určitě nestačila.

24 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details