Photo Detail

A340-313X


Author: Lukas Musil
Date taken: 09/2010
Number of ratings: 0×
Number of views: 4959×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Radek - unsigned guest (...248.252...)
2012-01-03 11:56

Politiků škoda není, čert je vem. Těch letadel je škoda, nevěřím, že by skončila ve šrotu. Ani by nemuseli stříkat retrolivery, nový Olympic ale dálkovky nemá. Stojí tam vážně dlouho, tak 3. rokem hádám, zpočátku tam stála i jejich letka 737 a ATR, zavřeli kvůli tomu paralelní pojížděčku u jedné z drah. Je zajímavé, že 4. 340ka stojí u jednoho menšího terminálu, u gejtu, jakoby ready na boarding, když však pojíždíte blíže-zaslepená okénka, vstupy,motory.. Myslím,že venkovní podmínky tam mají o něco lepší než v PRG, spíše sucho a teplo bez mrazů. Vždy se těším na let do ATH, pěkné moderní letiště, krajina okolo a tyhle uzeměné krasavice :-). Taky tam stávají až 4 747 200 Helenic imperial airways, ty jsou ale letuschopné, aspoň donedávna.

M@rtyF. - unsigned guest (...80.48...)
2012-01-03 10:39

to Venda & Radek: "Kdyby volby mohly něco změnit, už dávno by je zrušili!" :-(

Radek - unsigned guest (...248.252...)
2012-01-03 10:23

Jsem přesvědčen, že jaký je národ sám, takové má politiky. Prospěchářské, alibistické, líné... Bohužel světlých výjímek je tu málo a koho chcete volit. Jak si čuchnou ke koritu, hrabou, kradou y každé strany, viz. Věci veřejné...

Venda - unsigned guest (...103.136...)
2012-01-02 23:59

Petr :

Divím se, že se tím vůbec zaobíráš. Koho volíme u voleb, toho tady máme, nestěžujme si. Vím, že to myslíš dobře, ale to není jenom o ČSA.

Petr - unsigned guest (...207.106...)
2012-01-02 22:37

Andy: Naprostý souhlas. Likvidace ČSA započatá před několika lety se úspěšně daří a bude pokračovat, když manažeři nejsou za svá rozhodnutí odpovědní. Prodávají se letadla, pryč jsou sloty na Heathrow a JFK, catering a další služby, peníze naoko snížily ztrátu a zbylo i na zlaté padáky. Až to ČSA odpískají, ostatní společnosti si rády rozeberou linky z Ruzyně. A ta, co jich bude mít nejvíc, má i největší zájem na likvidaci... Jo, vedení soukromých společností se snaží, aby jim firma vydělávala a daří se to (např. Travel, i když je to převážně charterovka), u ČSA je zájem jiný...

Andy - unsigned guest (...71.88...)
2012-01-02 19:52

Tak nejradsi bych byl kdybychom měli trsátkem označený 77X, ale ani A340, ačkoli se nejedná o moc ekonomický letadlo, bych nepohrdl...Když si představim že na světě sou společnosti, jejichž byznys visí na A343 je mi z toho smutno... a ta ztrata CSA bude pristi rok o tu tretinu vetsi stejne...A jeste bez A343... Abych pravdu rekl tak se docela tesim az CSA skonci...

Radek Black (...181.13...)
2012-01-02 18:56

Je mi moc líto, ale opět Vás zklamu. Dle dostupných zdrojů je vydražila Apollo aviation, jež se zabývá šrotováním letadel. Vydražená cena za všechny 4ks byla 40mil. dolarů, což je opravdu jenom cena kovu. Když uvážím že ta suma je vpodstatě jen třetina roční ztráty ČSA, tak už jsme mohli mít excelentní dálkovku.(Uvažovaná A330 stojí 180 mil. dol. jedna)Pravda že pro A340 mám slabost, chce se mi brečet:-(

bigjumper - unsigned guest (...77.216...)
2012-01-02 18:36

jak může tak krásný letadlo vypadat tak ošklivě... Tohle je vážně zralý na generálku a komplet přestříkání...

Felicist - unsigned guest (...48.103...)
2012-01-02 18:22

Ale nejsou tak staré, nevim jak s nimi naloží, ale např. SX-DFB First flight date 31/08/1998.

Mikeš - unsigned guest (...39.4...)
2010-10-15 08:30

Hm, podle toho předního krytu carga to vypadá tak akorát že míří do šrotu.. Škoda. P.

14 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details