Photo Detail

B747-21AC


Author: Václav Kudela
Date taken: 2010-09-25
Number of ratings: 0×
Number of views: 8051×

Description:

25.09. Rare visitor on cargo flight from Sharjah, rerouted to Prague due to missing permisson for final destination Frankfurt. C/n 23652/669, ex Girjet (EC-KEP) and Martinair (PH-MCE), mfd 1987.

AKT



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Tomáš - unsigned guest (...179.149...)
2010-10-31 21:00

myslím si, že každý ocení, pokud se tu občas staví 742, když tu máme 744 denně...tím neříkam, že je 744 všední záležitost..pokaždé je to událost..

Kilo Hotel - unsigned guest (...95.127...)
2010-10-31 20:56

Jak jiný letadlo? Proč by mělo přiletět jiný letadlo? Ani jiný cargo nemají (kromě IL76, která ale asi taky nebude mít ta povolení, kvůli kterým bude zase v PRG)... Spíš bych byl radši, kdyby se z toho stala pravidelka ;)

kaja - unsigned guest (...160.35...)
2010-10-31 11:09

nevíte proč nepreletí jyní letadlo.

m - unsigned guest (...208.91...)
2010-09-28 19:07

TÝJO !!

Dan (...195.175...)
2010-09-27 19:55

Kelas: To se nezjistilo behem letu, ale jeste pred odletem a zacalo se hledat kam nejvhodneji nejbliz k cilove destinaci...

Foxx - unsigned guest (...208.1...)
2010-09-27 19:10

Listy: Pokud se jedná o konverzi tak celkem ano :-)

creyman - unsigned guest (...177.248...)
2010-09-27 16:16

Sharjah není přece Pakistán, ale SAE. Emirát se jmenuje Sharjah a stejně pak hlavní město a letiště. Je to kousek od Dubaje.

Kelas - unsigned guest (...162.26...)
2010-09-27 15:15

Jak je možné, že se zjistí v půlce letu že nejsou potřebné doklady kompletní???

Miros - unsigned guest (...195.220...)
2010-09-27 12:55

A já si řikal, že má Yangtze snad nějaký jiný livrej

Dave Lister - unsigned guest (...104.233...)
2010-09-27 00:23

Je běžné, aby cargo letadla měla okénka pro cestující?

26 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details