Photo Detail

B767-333/ER


Author: Daniel Vašut
Date taken: 07/2010
Number of ratings: 0×
Number of views: 2170×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Petr Popelář (...84.36...)
2010-11-13 22:18

...tak to bylo velmi zjednodušeně, primárním učelem APU(malý proudový motor..u ATR je to řešeno zcela jinak a originálně, kdy je APU součástí motoru)je spouštění motorů letadla vzduchem(samotné APU se spouští elektrickým starterem), dále je zdrojem vzduchu pro přetlakování a klimatizaci letadla a zdrojem elektrické energie, bud jako záložní za letu, nebo pomocný na zemi:-)

Kenny - unsigned guest (...103.40...)
2010-11-13 21:59

APU abych to řekl zjednodušeně je takovej přídavnej motůrek aby udržel el. přístroje a například i světla v kabině při chodu ikdyž jsou vypnutý motory a aby se tak mohlo šetřit palivo :)) jinak u letadel které APU nemají (třeba myslím že nemá ATR- 42) tak je docela běžné že když sou na letišti na tzv. otočku tak mají zapnutej jeden motor :)

MartinzD - unsigned guest (...180.107...)
2010-10-27 11:16

a co je to to APU ?

Honza - unsigned guest (...146.69...)
2010-08-29 22:27

jj.. to já mam zase 777-300 ER na vrcholu dopravních letadel "dneška"..:)
Jinak foto také chválím :) H.

TVS6909 - unsigned guest (...180.129...)
2010-08-29 14:08

jan: nevím, mě se líbí daleko víc než např. 777, jediné, co nemusím je zakončení APU ala A300 (310), např, na 737 je APU dokonale zakončeno:)
fotka pěkná:))

Honza - unsigned guest (...146.69...)
2010-08-29 13:22

Jedna z mála livery, která 767 slusi .. jinak je to trubka s neproporčníma křídlama bez ducha... :/ nehezké letadlo :)

6 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details