Photo Detail

A380-861


Author: michael1cz
Date taken: 07/2010
Number of ratings: 0×
Number of views: 4470×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



romul - unsigned guest (...39.96...)
2010-08-24 14:28

sice to sem nepatří, ale miliardy vložené do vývoje tohodle letadla mi připadají smysluplnější než miliardy na dotace věčně nenažraným evropským zemědělcům, bez těch miliard by tohle éro nikdy nevzniklo a myslím, že by to byla velká škoda, ať se komu líbí nebo ne, je to v podstatě zázrak dnešní techniky...mně fascinují A380 i B747...

lik - unsigned guest (...42.161...)
2010-08-24 12:42

Souhlasím s Romulem. 747 původně neúspěšný souťžní návrh transportního armádního letounu byl s nějvětší pravděpodobností také financován z peněz daňových poplatníků.
Ruská letadla byly také z peněz "daňových poplatníků" a přesto se mi velice líbí.
Proudové motory byly vyvinuty pro potřeby fašistické Luftwafe a kdo z nás z těchto důvodů odmítne létat proudovým letadlem....
Takto nemá cenu letadla hodnotit.
Jsem přesvědčen, že konstruktéři všech zmiňovaných tvořili a tvoří letadla z lásky k nim a né k politické ideologii.

Takže jako jeden z vlastníků evropské kapsy věřím, že se s tím dvoupatrovým kontejnerem nad hlavou budem setkávat často a dlouho, aby se jeho vývoj vrátil. Amen.



romul - unsigned guest (...39.96...)
2010-08-24 10:59

petr036: no nemám iluze, že americký daňový poplatník nepřispívá do kapes Boeingu taky slušnýma částkama, např. prostřednictvím vojenských projektů, ale asi to tak má být, politika v tom byla je i bude, však podíl politiky na historii našeho Aera taky není zrovna zanedbatelný...

petr036 - unsigned guest (...100.216...)
2010-08-23 21:38

2 lik:
samozřejmě že ty zuby už mít nebudu a nejspíš tu nebudu ani já .. však taky té 747 to trvalo téměř 40 let ... :-)
Na rozdíl od EU ovcí však vývoj a výrobu neplatil emerický daňový poplatník ... A to pomíjíme fakt , že B 747 byl zalétan v 1969 a tudíž Evropa jej "donnala a předehnala" za cenu masivních EU dotací po nějakých 38 letech ...:-)) Hlavně neztratit stopu .... :-))

lik - unsigned guest (...42.161...)
2010-08-23 21:08

2 petr036: Jde o to jestli nebudete mít tou dobou umělé zuby v kelímu na nočním stolku :-* Pak vám možná nejvíc k chuti přijde chleba namáčený v meltě :-)

Ale než k tomu dojde, podívejte se třeba na tetičce Wiki, jak A380 zamával s prodejem 747 pro osobní přepravu. Takže to asi nebude úplně nesmyslný projekt. Tak tu politiku nechte stranou.

Jinak s vámi souhlasím, že 747 je elegantnější stroj :-)

petr036 - unsigned guest (...100.216...)
2010-08-23 20:36

Až se Svazu Evropských Socialistických Respublik povede vyrobit a hlavně prodat alespoň 1250 ks a více A 380 ( jako doposud B 747) , pak tomuhle éru možná přijdu na chuť. Do té doby je to pro mne pouze horem dolem prodotovaný politický projekt věčně zamindrákovaných především frantíků, kteří do něj z peněz daňových poplatníků celé EU dosud utopili nějakých 13-15 mld Eur .... :-(

lik - unsigned guest (...42.161...)
2010-08-23 20:30

Zvláštní je umístění nápisu AIR FRANCE.
Nemůžu si pomoc, ale tahá mě to za oči.
Jako by jim psací stroj odskočil k hornímu řádku. .-)

cze - unsigned guest (...188.79...)
2010-08-23 15:45

ano, ano, o trapnosti nemůže být řeč.

mich-all - unsigned guest (...181.42...)
2010-08-23 15:29

Tommy: Trapné? To je skoro k zasmátí, na 747 je krásné to že ji navrhovali lidé s rýsovacími prkny a vkusem, ne jen aerodynamický program...

XEAR - unsigned guest (...223.171...)
2010-08-23 11:25

Tommy: jaký trapný ? Až bude mít A380ka odprogramováno tolik, co má nalítáno 747ma, tak potom můžeš soudit.

13 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details