Photo Detail

B737-8AS


Author: Michal Korecký
Date taken: 2010-07-23
Number of ratings: 0×
Number of views: 9578×

Description:

23.07. Blue Air replaced by title of current hirer

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Karda LBC - unsigned guest (...23.219...)
2013-04-06 15:29

Petr Bé: co je špatného na názvu Travel Servie ??? :-O

P. - unsigned guest (...168.208...)
2010-08-23 13:11

zvenčí je to letadlo krásný,ale uvnitř o to horší..nemluvě o posádce BlueAir která lítá v něm:(

Petr Bé - unsigned guest (...24.147...)
2010-07-29 13:55

Jmenovec o dva příspěvky níže to vystihl. I s tím Unimexem...když se dávno dávno zakládaly firmy s anglickými názvy, dost často se "název" udělal z předmětu podnikání. Znal jsem prodejce hasičáků, který firmu pojmenoval "Fire Company". :((

Kdyby používali jako název aerolinek svůj call sign (SkyTravel), také by to znělo líp a i logo by se dalo zadat. Kdyby dali Najbrtovi 100 tisíc, tak jim za dva dny donese 5 použitelných návrhů...

P. - unsigned guest (...102.107...)
2010-07-29 10:15

Krásné:) mnohem lepší než zprasené HA-LKE

Petr - unsigned guest (...192.60...)
2010-07-28 10:03

MD: Já ale netvrdím, že corporte identity tvoří zisk. Je to ale každopádně škoda, protože tradice grafického designu je u nás silná (Poldi, Škoda, Baťa, ČKD, Aero apod.)
Spíš mne zaráží že TVS tak bazíruje na těch úděsných "játrových" barvách (o naprosté impotentnosti názvu "Travel Service" ani nemluvě, ale asi to holt v 90. letech estébákům z Unimexu přišlo děsně "světové"...) přitom třeba barvy SmartWings jsou podle mne vcelku zdařilé a jistě by z nich mohlo vyjít a chartery pojmenovat třeba HolidayWings (též nikterak extra nápadité, ale minimálně jistá myšlenková vazba na charterové dovolenkové lety tu je) a letadla zbarvit ve stejném stylu jen barvy prohodit tak aby spodek nebyl oražový ale modrý (barva moře)

Petr - unsigned guest (...192.60...)
2010-07-28 04:08

MD: Já ale netvrdím, že corporte identity tvoří zisk. Je to ale každopádně škoda, protože tradice grafického designu je u nás silná (Poldi, Škoda, Baťa, ČKD, Aero apod.)
Spíš mne zaráží že TVS tak bazíruje na těch úděsných "játrových" barvách (o naprosté impotentnosti názvu "Travel Service" ani nemluvě, ale asi to holt v 90. letech estébákům z Unimexu přišlo děsně "světové"...) přitom třeba barvy SmartWings jsou podle mne vcelku zdařilé a jistě by z nich mohlo vyjít a chartery pojmenovat třeba HolidayWings (též nikterak extra nápadité, ale minimálně jistá myšlenková vazba na charterové dovolenkové lety tu je) a letadla zbarvit ve stejném stylu jen barvy prohodit tak aby spodek nebyl oražový ale modrý (barva moře)

MD - unsigned guest (...53.205...)
2010-07-28 02:05

Corporate Identity netvoří zisk společnosti. Může napomoci vnímání společnosti. Ale ani sebelépe udělaná CI nezaručí, že společnost bude prosperovat a bude pozitivně vnímána. Vše je to jenom marketingová teorie, která zrovna u nás moc nefunguje.

Petr - unsigned guest (...192.60...)
2010-07-28 01:27

"Proč neudělají něco modernějšího? Naco? Zbytečné výdaje"

No protože to čemu se říká profesionálně udělaná "corporate identity" a logo je něco na co by si slušná společnost měla najít zdroje, protože to je její "tvář" jakým se prezentuje navenek .
Takhle TVS s tím svým diletantským "játrovým" a všemožnými splácanými hybridy vypadají pořád jako nějaká obskurní charterovka z rusáckého Východu, zisk nezisk.
Ale asi je to třeba tím, že díky tomu jak TVS pravidelně vyjebávají s koupáky a letový řád jim nic neříká je jim jedno co si o nich kdo myslí.
Zbarvení ČSA nemusí být ty úplně nejkrásnější, ale aspoň jsou udělány profesionálně a nevypadají jako by barvy navrhoval někdo z Jedličkárny.

Martin - unsigned guest (...24.7...)
2010-07-27 19:08

Osobně jsem fanda ČSA, ale proč bych neměl fandit TVS? Jestli se někomu barvy líbí nebo ne, je věc jen toho konkrétního člověka, netřeba se na něj zlobit a vnucovat mu názor opačný. Je pochopitelné, že si TVS dělá na letadle reklamu.

to navigator: přijde mi ubohý srovnání "OK-TVM 2010 x OK-WGY - 1991", co takhle G-STRP delivery 10/01/1991 x OK-PET del.31/03/2010 :-D To se dá říct o každém, buďmě rádi, že lítají, že nám dávají práci a věřte, že ČSA se z krize už dostalo, protože letošní sezóna co do počtu pasažérů a carga bude zřejmě rekordní (osobní názor)

Gonzales - unsigned guest (...228.133...)
2010-07-26 16:26

Petr Be: toto ti asi nevysvetlim, to bys tam musel pracovat abys to pochopil. o planovani a nejakem casovem rozvrhu, ani nemluve ale opet to pochopi jen ti z oboru. jinak tyhle barvy se mi libi, urcite lepsi nez spousta jinejch jako treba CSA :( ale kazdemu se libi neco

66 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details