Photo Detail

A380-842


AKT
Author: karelx
Date taken: 2010-07-11
Number of ratings: 0×
Number of views: 11499×

Description:

11.07. QF32 London Heathrow - Singapore flight returning back, draw off fuel due to decreasing landing weight. Flight departed Heathrow at 12:14, landing back safely 16:06.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



kareldc - unsigned guest (...102.244...)
2011-01-20 17:06

Pěknej den, pánové. Mohl by mě někdo vysvětlit, jak se pozná, že letadlo vypouští palivo? Co když letí jen na dva motory (což možné je). Dotaz myslím vážně, nevyznám se v tom, ale letadla často fotím (jen tak pro sebe). Díky, K.

Barbier Martin (...168.209...)
2010-11-18 20:55

Mám ho odfoteného ako pristáva na 27R ( ostatný traffic na 27L )

danidkon - unsigned guest (...25.16...)
2010-08-17 18:10

To taky nechápu algy

ICcz - unsigned guest (...13.72...)
2010-07-23 23:32

ukulele: kolik máš fotek letadla, vypouštějícího palivo? Žeby žádnou??? Proto je to tady, na kvalitu se v tomhle případě rozhodně nehraje.
Kdyby nebyl Karel všímavej, tak jsme viděli kulový...asi nikdo jiný s foťákem v ruce nahoru nekoukal, ten den absolutně nic nepsalo, já jedinou čáru na modrém nebi zahlídnul pozdě...mám kolem chaty stromy...a byla to tato...

ukulele - unsigned guest (...40.27...)
2010-07-19 23:56

sorry, ale takovouhle fotku bych tady pochopil jako apríl. Jasně, o kvalitu tady zřejmě nešlo... Ale...

Honza2 - unsigned guest (...207.240...)
2010-07-14 00:41

Peter: zadny maly, to je k*rna rozdil, protoze bud letadlo JE schopne, nebo NENI. A nehraje se na "kazdy" metr, ale na 300m (1000ft), nebo nic! Ber to jako fakt, kamo :)

Honza2 - unsigned guest (...207.240...)
2010-07-14 00:35

737: Lety do cca 2 hodin, az na vyjimky tankovani vetsinou po kazdem legu, takze nic moc hmotnost => vysoke hladiny.

737 - unsigned guest (...168.119...)
2010-07-13 23:23

To MH: No právě.. SkyEurope v těchto hladinách létali běžně.. A mě by právě zajímalo, zda to byl jejich úmysl a pokud ano, tak z jakého důvodu? Děkuji za odpověď...

MH - unsigned guest (...178.224...)
2010-07-13 23:15

Jak tu někdo psal, že A32X létá běžně FL400, tak pokud vím, rodina Airbusů A320 má certifikován dostup FL390 (kromě verze CJ), výše létá z podobných typů Boeing 737NG (u SkyEurope velice běžně FL400 a FL410) nebo rodina Embraerů 170-190 (oboje dostup FL410, tedy 12 496 m)...

Z dálkových je běžné, že na konci letu, kdy je letadlo relativně lehké díky spálenému palivu, létají podobně vysoko...

Peter - unsigned guest (...212.40...)
2010-07-13 18:21

to je :) ale velmi maly, aj ked viem ze zalezi na kazdom metri

104 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details