Photo Detail

MIL35


Plane type: MIL35
Airport: Caslav (LKCV)
Airline: Czech Air Force (CEF)
Registration: 7360
Author: booča
Date taken: 05/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 2547×

Description:

Mechanism of main rotary.




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Bob737 - unsigned guest (...176.218...)
2010-05-20 00:05

Ano, na Mi-2 se rotorové listy také tlakovaly.

LTDK - unsigned guest (...242.90...)
2010-05-19 18:46

Tak "dvojka"má taky policajty. :O)

LTDK - unsigned guest (...242.90...)
2010-05-18 15:28

Tlakování listů nosného rotoru se na Mi17 a 171 používá taktéž.
U Mi2 si nejsem jist,ale zeptám se kluků co na tom dělali.

Radek - unsigned guest (...64.72...)
2010-05-18 12:27

LTDK: Díky za vyčerpávající odpověď. Ještě se chci zeptat jestli tohle tlakování používají všechny vrtulníky AČR (Mi 2,17,171).

Petr Popelář (...84.36...)
2010-05-18 10:47

LTD:Aha,takže jako Zlíny v křídle?:-)

LTDK - unsigned guest (...242.90...)
2010-05-18 10:42

Listy vrtulníku mají duralový nosním,uvnitř dutý.Nafukuje se vzduchem(normálně byla v nářadí pumpička jak k autu a dlouhá hadička),tlak v nosníku hlídal"policajt".Došlo-li k prasknutí nosníku policajt vyskočil a vědělo se,že je problém.
Provozní tlak nahuštění se zjišťoval z tabulek a grafů podle okolního tlaku.Tím se zjistilo,kdy "policajt"je "na hraně"vyskočení,nazávěr se přifouklo 0,15kg/cm2(omlouvám se za staré hodnoty,ale ty jsem používal,budíky byly v těchto hodnotách).

WLC - unsigned guest (...104.235...)
2010-05-18 08:21

Listy se plní vzduchem. provozní tlak min. 24,5 kPa max. 88,2 kPa

Radek - unsigned guest (...64.72...)
2010-05-17 10:46

To:falcon. Ty listy se něčím plní ? Čím, kdy, jak a proč ?
Díky

booča (...231.36...)
2010-05-16 20:50

LTDK> chybička se vloudila :)

LTDK - unsigned guest (...242.90...)
2010-05-16 20:07

To mi povězte,kam pořád chodí na označení MIL35V????

12 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details