Photo Detail

MD11P


Author: Milan Cibulka
Date taken: 05/2009
Number of ratings: 1×
Number of views: 4415×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Bubak (...176.163...)
2010-02-23 15:01

fajne

:(((( - unsigned guest (...112.122...)
2010-02-23 10:35

skoda ze uz konci u Finnu :((( letel jsem s nim dvakrat a je to nadhera

Petr - unsigned guest (...101.200...)
2010-02-22 20:13

M.C.
ja si taky rozsiril obzor, jinak jsem opravdu zvedav jestli do toho Finnair pujde a prestavi je na CGO, pokud ano, tak jedina skoda bude, ze se budou loadmasterovat z BKK a ne z PRG, to by se clovek vyradil...

M.C. - unsigned guest (...245.68...)
2010-02-22 19:42

Petr
Jo jo,máš pravdu je to tak.Je to stejný jako u B-767.Některé mají vepředu "široký" vrata a jiný stejně "úzký" jako vzadu.
Nevím proč tomu tak je,ale cargo bych bral spíš na hmotnost než na objem.
Každopádně trvám na tom,co už jsem napsal níže :-)
A dík za novou informaci.Tohle mi krapet uniklo ;-)

Petr - unsigned guest (...101.200...)
2010-02-22 16:50

M.C.
ted jsem nato koukal podrobneji a vypada to na dve verze MD11.
KLM,LH CGO, Martinair CGO maji dvere velke a AY,World-Airways-Cargo,FEDEX maji dvere male.

www.airliners.net/photo/Finnair/McDonnell-Douglas-MD-11/1616059/&sid=06390881e9c26ba27d5f0162e23a99ae

M.C. - unsigned guest (...218.160...)
2010-02-22 16:12

Petr
Já tedy předpokládám,že všechny MD-11 mají vzadu do spodní bagáže(nemyslím bulk) všechny dveře stejné,t.j. "užší",oproti předním,takže tam není rozdíl u které společnosti to lítá a cargo dozadu naložit prostě lze.
Proto jsem uvedl za příklad KLM.
Jiná otázka je co se veze,jak je to velký,jak je to těžký a jak se to letadlo dá vyvážit.
Silně pochybuju,že A330 uveze víc jak MD-11.
No,možná rozpoutáme zajímavou diskuzi :-)

Petr - unsigned guest (...101.200...)
2010-02-22 16:00

M.C.
ja nikdy nehovoril o KL MD11, psal jsem vzdy jen o AY MD11 a ty bohuzel vsechny meli male dvere vzadu, takze akorak AKE,ALF,PKC,PLA a podobne ULD s odpovidajicimi podstavami, takze kdyz CGO postavilo 5xPMC po 2,5 tunach, tak si umis predstavit jak ten let vypadal :-)

jinak v Helsinkach je v zime pekne, vrele dopurucuji :-))

Dawe - unsigned guest (...142.122...)
2010-02-22 12:49

Super fotka nádherného stroje! :-)

M.C. - unsigned guest (...245.68...)
2010-02-22 12:48

Petr
Ale,ale,ale.....Co že nejde nakládat dozadu na paletách?
MD11:

Fwd Belly:
18 LD3 containers or 6 88 or 96x125 inch pallets

Aft Belly:
14 LD3 containers and a few tail numbers have a 104 inch door on the aft belly and thus can take 88x125 inch pallets.

Navíc,KLM uvádí na svých stránkách,že do MD-11(forward+aft hold) lze nakládat tyto palety:
PAG 125x88 ld pallet(4670kg)
PLB 125x60 ld Pallet(3175kg)
PMC 125x96 ld pallet(5100kg)
XST 125x96 stabilizer(5100kg)

Řekl bych,že je to něco jako A-330 versus B-777.
A-330 je ekonomičtější,ale "málo" uveze a B-777 je trochu větší "žrout",ale odveze toho daleko víc.
Praktický příklad máme v Praze-Korean Air.
Ze stejného důvodu stáhnul Korean Air A-330 a nasadil B-777.

Jestli to tak Finnair udělá,musím se táhnout do Helsinek znovu :-D

Petr - unsigned guest (...101.200...)
2010-02-22 12:14

re M.C.
jo co se tyce MTOW tak samozrejmne ano, ale problem u AY MD11 byl v tom ze v zadnim nakladovem prostoru jsou male dvere a nelze nakladat CGO na PMC paletach a pokud jsi je nalozil dopredu tak jsi presahl predni balance limit. Takze v tomto pripade MTOW je ti na nic.

a jeste jedna novinka, AY velmi vazne uvazuje, ze si ty posledni 2 MD11 prestavi na CGO masiny a bude s nimi letat HEL/Asie

22 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details