Photo Detail

B737-8FN


Author: Andrew W. Sieber
Date taken: 01/2010
Number of ratings: 0×
Number of views: 11167×

Description:

18.01. First flight of second new Boeing 737-800 for Travel Service (c/n 37077, to be OK-TVM).

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Jirkaa - unsigned guest (...113.74...)
2010-01-22 18:36

elox neumeješ, toto šlo umyt.

Karel - unsigned guest (...80.19...)
2010-01-22 17:59

Jirkaa: Lak to nejspíš nebude, ale elox, což je povrchová úprava hliníku (dělá se to nějakým elektrochemickým způsobem).

cze5 - unsigned guest (...188.79...)
2010-01-21 19:41

v jednom z těch domků za letadlem bych chtěl bylet. :o)))

cze5 - unsigned guest (...188.79...)
2010-01-21 19:40

BYDLET pardón

cze5 - unsigned guest (...188.79...)
2010-01-21 19:39

v jednom z těch domků za letadlem bych chtěl bylet. :o)))

Robin - unsigned guest (...180.26...)
2010-01-21 17:00

jo uz se tesim

pku - unsigned guest (...177.61...)
2010-01-20 22:12

Yaw Damper neboli Holandský krok je na Bulíku zapnutý stále a nevypíná se ani na vzlet ani na přistání.Nicméně pokud ho vypnete tak to stejně nepoznáte.

Jirkaa - unsigned guest (...113.74...)
2010-01-20 19:53

to Pavel: jen matně vzpomínam, když se měnil panel na berlinu.Tak se to něcim umývalo.

Jenda - unsigned guest (...150.166...)
2010-01-20 19:40

Yaw damper:

Zdroj:
link://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=52314&lan=0

Text:
No, YAW dumper slouzi k vyrovnavani kmitu podelne osy letounu. Nekdy se pouziva vyraz "siroky chod (namornicky chod, hadovity chod) letounu" Jde o pomale kmity, prirovanl bych to jako jizde na motorovem clunu (kdo ho ridil presne bude vedet o cem pisu) Tam je to totiz naprosto markantni. Kdyz chcete jet rovne, tak musite neustale korigovat natocenim kormidla, vysledkem je ze to snerujete jako ozrali. (pohled zpet vam krasne ukaze vlnovku, kterou jedete) V praxi se to pouziva zejmena pro zvyseni cestovniho komfortu, protoze lidi kteri jsou nejvice vzdaleni od svisle osy (u ocasu) by se za chvili poblili. Y/D se zapina obykle hned po startu a vypina pred pristanim. Aktivni Y/D zpusobuje mirne zpomalene a lehce nepresne reakce SOP. U FS jsem nezpozoroval zadny rozdil je-li Y/D aktivni, nebo nikoli.

asdsa - unsigned guest (...102.223...)
2010-01-20 19:33

Jo uz vim ten po Flygobespan bude OK-TVN

21 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details