Photo Detail

B737-524


Author: Parfaits
Date taken: 2010-01-16
Number of ratings: 0×
Number of views: 8425×

Description:

16.01. Front leg is broken

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



milanek - unsigned guest (...192.60...)
2010-01-19 12:34

technicky stav je jedna vec, ale to ze maji ruske aerolinky nejhezci letusky je mnohem zajimavejsi :D

eon - unsigned guest (...180.152...)
2010-01-18 23:39

.. a ještě na jednu věc si vzpomenu z 80-tých let a Aeroflotu: při pojíždění se jezdilo rychleji než dnes. A nebo se mi to jen zdálo :-)?

taky jarda - unsigned guest (...201.48...)
2010-01-18 18:36

to eon:nedávno jsem viděl dokument na Z1 ,jak s B-727 zásobovali v Angole diamantové doly.Létali z Luandy,a přistávali na hliněné RWY.Ten dokument neměl chybu.Tuším se to jmenovalo Létajíci cisterny,nebo tankery,nebo tak nějak.Pak kšefty slábly,tak tam naházeli židle a vozili cesťáky.

milanek - unsigned guest (...192.60...)
2010-01-18 17:57

rusové létají s boeingy stejně jako s tuckama a ilama i dnes ;) Ale zase kde sezenes let kalinigrad - moskva - kazan za 3000 korun tam a zpet? :)

eon - unsigned guest (...179.188...)
2010-01-18 13:31

arteye: letěl jsem vnitrostátním aeroflotem v 80´letech asi 40x a zas takové drama to nebylo. Spíš si dnes stýskám, že asi všechna přistání bývala naživo, opravdu řízená kapitánem, nejen proto že gubernijní letiště možná nemívala moderní naváděcí prvky. To už dnes člověk ve velkém letadle asi moc neokusí. Je teda fakt, že se vždy nejdřiv brnklo kolama o dráhu a přistávalo až na druhý dotek. :-)

arteye - unsigned guest (...103.72...)
2010-01-18 11:07

nevím, kolik z vás kdy dříve letělo na vnitrostátních ruských linkách, ale zážitky hlavně z přistání jsou nehynoucí, kdyby se s dnešní technikou zacházelo tak, jako ruští piloti s tučkama i ilama tehdy...a možná ještě dnes....rovnou z kurzu střemhlav na hrbolaté dráhy všemi koly najednou jak na frontě...asi by dnešní boeingy a airbusy byly vesměs už ve šrotu či rozlámané na kusy. Klobouk dolů před konstrukcí a pevností těch letadlel

arteye - unsigned guest (...103.72...)
2010-01-17 17:41

to ,,makarow\"....udatnyj sovetskij továryšč aviatik zapomenul, že neletí na Tu -104, zvolala ,davaj\" a prásknul s boeingem o beton jako vždy s tůčkem:-))

taky jarda - unsigned guest (...201.48...)
2010-01-17 14:46

to jarda:bude to asi dost náročné hlavně z důvodů různých nivelací kvůli možnému zkroucení.Pokud jsou poškozeny taky gongoly motorů,motory se budou muset sundat a zkontrolovat závěsy motorů.
A té plechařiny tam bude taky dost.

JS - unsigned guest (...197.50...)
2010-01-17 14:07

eon a dalsi: \"myrnix tyrnix\" se to nedela, pro dany typ letadla existuje ARD - Aircraft Recovery Document, coz je manual od vyrobce, ktery presne urcuje jake prostredky pouzit a jak postupovat, kdyz je potreba letadlo odnekud vytahovat, zvedat atd.

Mexa - unsigned guest (...21.117...)
2010-01-16 22:00

Podobná je na a.net jen je tam míň země.

20 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details