Photo Detail

IL76TD


Author: Radim Koblížka
Date taken: 11/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 2498×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Dan (...195.175...)
2009-12-21 21:29

TN: A uz nemame ;-)... dik za upozorneni

Tomáš Novák - unsigned guest (...102.180...)
2009-12-21 21:12

Jenom si dovolím upozornit že všude jinde na fotkách tohohle letadla máte UK-76426 místo UK76426 ;-)

hansb - unsigned guest (...240.80...)
2009-12-11 21:29

No může se stát, ale to by muselo sněžit opravdu vydatně, aby to vůbec nestíhali odklidit a přeci jenom si na Jižní Moravě, tady až tak moc nepadá. Taky se nepřistává kvůli viditelnost. Musla by bejt menší než cca 300 metrů. Toho bych se ale taky moc nebál, protože Ryan lítá až dost odpoledne a to už sou mlhy dávno pryč. Prostě toho jak se dostaneš do STN se fakt neboj.

Kelas - unsigned guest (...101.79...)
2009-12-11 09:43

A jak by to v Brně muselo vypadat aby tady nepřistával??? Co třeba sníh? Moc se tady v tomhle nevyznám ... spíš vůbec. Díky

Kelas - unsigned guest (...101.79...)
2009-12-11 08:33

To hansb : zpáteční letenka ze STN do Kuala Lumpur mě vyšla na 10 500,- , ale když je nějaká akce, tak jsem ji viděl i za 8 000,-. Ale letím koncem února a kupoval jsme to už v srpnu. Jinak teda moc dík za odpovědi a za pomoc. Mám z toho trošku nervy, protože kdyby mě to na STN uletělo, tak mě asi mr... :D
Díky

hansb - unsigned guest (...240.80...)
2009-12-10 23:01

Kelas: Jestli lítá něco na čas, tak je to Ryanair... už sem viděl u nás v Brně desítky a desítky Ryanairů a jestli měl někdy zpoždění víc než 20 minut, tak je to opravdu zanedbatelný počet. Jestli máš ve STN 5 hodin na přestup, tak to bych se opravdu nebál. Co se týče divertů, tak za ty čtyři a něco roky, co sem lítá, tak si vzpomínám, že divertoval snad jednou do PRG. A mimochodem, na kolik tě vyšla zpátečka do toho uala Lumpuru?

Radek Black (...179.59...)
2009-12-10 22:59

Kelas: Bévám kósek vod Brna a Ryan přes mě chodí na přistání a dali by se podle něho seřídit hodinky, i když v poslední době se trochu kazí ale většinó sekera je do 20 minut. Nepamatuju že by sekera někdy byla větší než 2h. A co se týče počasí, letěl jsem s ním v lednu z STN do BRQ a tady byl fičák jak sviňa, déšť se sněhem, nárazy větru takový že s Béčkem to házelo jak s padajícím listem, ale pilot bravurně měkce sedl. Ale... nikdy neříkej nikdy, stát se může cokoli. Chceš-li mít jistotu, leť z PRG a kup si celou cestu u BA.

PK - unsigned guest (...77.165...)
2009-12-10 22:04

Pro M_V: Ano létají. Dokonce používají stále navigační přístroje umístěné v kabině navigátora. Na planes je pár fotek. Ale GPS tam mají také... Letěl jsem 2x s Turkmenci a 2x s Asia Continental Airlines. Z proskleného čumáku je bezva výhled dolů. Hlavně na dráhu při přistání, když ti kousek pod tebou utíká beton šíleně rychle :-).

M_V - unsigned guest (...208.33...)
2009-12-10 19:59

Létají ještě v dnešní době s GPS a dalšími vymoženostmi v Il-76 navigátoři? Kabina navigátora mi připadá pro letadlo z poloviny 70. let jako poněkud anachronické vybavení, o později vyráběných exemplářich ani nemluvě.

Kelas - unsigned guest (...100.16...)
2009-12-10 19:48

Chtěl bych se zeptat ... netáká se to přímo téhle fotky, ale trošku jo ... co se toho divertu týče. V únoru letím s Ryanairem z Brna na Stansted kde přesedám a pokračuju s Air Asia X do Kuala Lumpur. V Londýně mezi přistáním a dalším odletem mám asi 5h mezeru. Ale i tak mám pořád docela hrůzu z toho, aby Ryanair letěl na čas nebo tak něco ... třeba když bude mlha apod. Nevíte jak na čas Ryanair lítá a jaký by muselo být počasí aby fakt neletěl atd atd.
Vím že je to trošku stupidní dotaz, ale jen se tak chci zeptat jestli někdo nevíte. Díky moc za pomoc

10 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details