Plane type: | B737-86N |
Airport: | Prishtina (PRN/BKPR) |
Airline: | Travel Service (TVS/QS) |
Registration: | OK-TVD |
Author: | Mirek Šedý |
Date taken: | 11/2009 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4876× |
Landing RWY35, KFOR apron on the left
Pokud některý systém který je předepsaný pro CAT II/III. je mimo provoz, tak letadlo je schopno fungovat pouze za podmínek CAT I.
Lucius: DOWN OFF UP
Proc ma ovladani vysouvani podvozku tri polohy? jestli se nemylim,tak je tam i prostredni poloha....
Páka má opravdu 3 polohy - UP, OFF, DOWN. Poloha OFF se volí po zasunutí podvozku a po zhasnutí červených tabel signalizace podvozku. Pístnice ovládání podvozku se odpojí od hydraulického okruhu a podvozková noha se zavěsí do zámku (up locku).
Proc ma ovladani vysouvani podvozku tri polohy? jestli se nemylim,tak je tam i prostredni poloha....
Nedávno jsem slyšel jeden skytravel s CAT I. Půl hoďky holdoval nad Rasimem a pak šel do Brna... Byla dohlednost asi 300 metrů.
Peter: Možná přechodně..
CAT I only??
9 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Podle těch stínú za ovládacími prvky soudím, že snímek byl pořízen s bleskem. Otázka: nemúže záblesk z fotoaparátu v kabině, v prúběhu přistání, v bezprostřední blízkosti přistávací plochy narušit koncentraci anebo zrakovou citlivost obou pilotú a ohrozit bezpečnost všech osob na palubě, letounu a kvalitu provedení celého přistání?
Možná jsem se nevyjádřil dost přesně. Tak jinak, je vúbec možné a povolené v této fázi letu nějakým zpúsobem letce vyrušovat, případně pořizovat fotografie s bleskem?
Bez použití blesku bych to snad i chápal. Jsem přesvědčený, že ten odraz blesku v tak malém prostoru musí být dost nebezpečný.
Každopádně fotka je pěkná.