Photo Detail

A340-642


Author: Mirek Šedý
Date taken: 10/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 8064×

Description:

05.10. Delivery flight from Toulouse... for storage.




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



cze5 - unsigned guest (...188.79...)
2010-03-06 13:17

taková škoda nechat ho 5 měsíců zahálet na zemi

MS743 - unsigned guest (...144.144...)
2010-03-06 08:59

nekrasnejsi letoun a v nem letat je luxus.... opravdu tiche a pohodlne...

jacky - unsigned guest (...248.5...)
2010-03-05 23:38

wow!!! krásne lietadlo, to si pridám do plánu...

Jakub - unsigned guest (...180.171...)
2010-03-05 22:25

Věřím tomu, že ČSA se již nikdy nezvedne. Je to podnik, který se trápí. Smiřme se s tím, že se jedná již pouze o regionálního dopravce - nezachrání to ani umouněné chartery nevyhovující A310.

Většinu cestujících dálkových linek si ČSA nechalo utéct - díky super práci managementu, který dělal pouze na sebe.

Letět s ČSA si v česku může dovolit pouze člověk za firemní peníze nebo zamšstnanci, kteří dělají vytíženost letů ČSA největší. LH létá zpáteční FRA a MUC z PRG za 2024 korun - podívejte se kolik za to chce ČSA..!





Petr Popelář (...84.36...)
2010-03-05 19:39

Tomy:No já jen vysvětli situaci jak to s těmi letadly je, stejně bych opáčil i komukoli jinému.Pokud si to někdo na sebe vztáhnul, tak se omlouvám.
Václav:Jedno letadlo by se nevyplatilo a zavádět dálkovou linku, tak na to v současné situaci u nás, myslím, nikdo nemá, protože za ceny , které si představuje český zákazník to je asi nemožné.Pokud by měla být cena lidová, musela by ta linka být provozována několikrát denně a na to tu opravdu asi není trh.

Václav - unsigned guest (...150.166...)
2010-03-05 19:23

Nemohu si pomoci, ale mít alespoň jedno letadlo pro dálkové linky by pro ČSA měla být povinnost - samozřejmě nové letadlo a zálohu by klidně mohla tvořit A310, jinak se ČSA budou dále deklasovat na úroveň regionálního dopravce. Cesta z krize rozhodně nevede a nepovede přes oklešťování činností, to je spíš cesta k rychlé záhubě, cestovky a pasažeři mají o dálkové lety zájem, tak kde je problém???

Tomy - unsigned guest (...102.1...)
2010-03-05 19:01

Petr Popelář: pri všetkej úcte k Vám, môžem vedieť, prečo na Jakubovu ironickú poznámku reagujete opäť len poukázaním na to, že my sme tí horší, ktorí nemajú čo hovoriť? Stačilo by napísať: logika ČSA je správna alebo, že má pravdu, to je všetko. Netreba za každou negatívnejšou poznámkou, ktorú si dovolí utrúsiť slovenský návštevník tohto webu, hľadať útok na samotnú českú štátnosť.

Petr Popelář (...84.36...)
2009-11-02 19:50

Jakub:LH má bezva filozofii, kabina cestujících vždy jako nová........prostě priorita.

Dan (...71.191...)
2009-11-01 22:21

...jinak o tom a podobnem probihaji docela zive diskuze:

www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4526891/

Iberia has two A340-600 stored at Toulouse, there is a brand new A340-600 stored at Lourdes, also two new A319-100 stored in Hamburg and two new A320-200 stored in Toulouse

www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4514989/
VS To Ground 2 X A346 and 1 X 744

www.airliners.net/aviation-forums/general_aviation/read.main/4586184/

IB made an offer to Air Comet to acquire 3 A330 in exchange for taking over their debt with employees. However, the offer was refused by Air Comet (which is in dire need of cash to face upcoming payments). Air Comet is currently in financial trouble, not having payed its employees for several months...

Dan (...71.191...)
2009-11-01 22:10

H@nz: Asi uz nejsou rentabilni a jelikoz se jedna o jedny z prvnich A340 vyrobenych 1993 +/-, dochazi na ne pomalu rada...

27 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details