Photo Detail

B737-8Q8


Author: Petr Beran
Date taken: 08/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 2775×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Nouvelair - unsigned guest (...134.129...)
2010-03-21 13:15

souhlasim jakoby to nebyl ani rusak

Kilo Hotel - unsigned guest (...77.165...)
2009-10-29 09:41

Ten Nordstar má slušivé livery.

Mango - unsigned guest (...195.220...)
2009-10-09 17:47

Díky za zajímavé objasnění, přistávat na TIV, to je skutečné mistrovství

Tivat - unsigned guest (...86.170...)
2009-10-09 17:03

Georgo: několik přistání jsem letos na dráhu 14 viděl, všechno již večer když přestalo foukat a místní borci z Montenegro na F100, připadalo mi, že si tím krátí stereotyp neboť nalétávali do zálivu od moře a potom efektní otočkou u Herceg Novi nízko nad hladinou provedl přiblížení k dráze

Georgo - unsigned guest (...176.213...)
2009-10-09 15:45

Mango: s ohledem na převládající západní a severozápadní větry (stejně jako na většině Evropského kontinentu) by po většinu roku přistání na RWY 14 bylo s větrem v zádech, což by opravdu nebylo bezpečnější, než přistání na RWY 32 proti větru. Navíc i z druhé strany přes záliv jsou vysoké kopce, takže ani na 14ku se nedá nalétávat zpříma, a tato ranvej ani nemá žádné naváděcí systémy (32 má aspoň lokalizér). Takže přistání od zálivu se děje jen ve vyjímečných případech, většinou když fouká vítr od východu, nebo od jihu. Častěji je RWY 14 používána ke vzletům, což je pak to správné "maso" pro přihlížející, kteří stojí na silnici pár metrů od konce dráhy :)

Mango - unsigned guest (...195.220...)
2009-10-09 13:37

proč se vůbec v Tivatě nepřistává z druhé strany, já si myslím, že by to bylo víc bezpečné nebo ne?

6 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details